تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

«کودک و خدا» علی شاه‌حاتمی در انتظار حمایت فارابی برای تولید/ کارگردان خوش‌رکاب فیلمی درباره هیروشیما و ناکازاکی می‌سازد

  • کد خبر : 46106
  • 16 تیر 1393 - 15:51
«کودک و خدا» علی شاه‌حاتمی در انتظار حمایت فارابی برای تولید/ کارگردان خوش‌رکاب فیلمی درباره هیروشیما و ناکازاکی می‌سازد

علی شاه‌حاتمی نگارش فیلمنامه سینمایی «درنا ۳۵۶» را به پایان رسانده و می‌خواهد فیلمی سینمایی درباره فاجعه هیروشیما و ناکازاکی بسازد.

به گزارش کمال مهرعلی شاه‌حاتمی کارگردان سینمای ایران  درباره آخرین فعالیت‌های سینمایی خود عنوان کرد:‌ دو  فیلمنامه  سینمایی را آماده ساخت دارم که مراحل نگارش و بازنویسی آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: فیلمنامه «کودک و خدا» را به تهیه‌کنندگی خودم و کارگردانی حمید شاه‌حاتمی تولید خواهم کرد و برای آغاز تولید این اثر سینمایی با بنیاد سینمایی فارابی وارد مذاکره شده‌ایم که به محض حمایت مراحل پیش تولید این اثر سینمایی را آغاز خواهیم کرد.

وی درباره داستان فیلمنامه «کودک و خدا» توضیح داد: این فیلم سینمایی با محوریت کودکان سرطانی و هنرمندی است که مبتلا به سرطان شده و از زندگی ناامید است اما پس از گذشت زمان متوجه می‌شود که می‌تواند به کودکانی که سرطان دارد امید ببخشد و سمبل امید برای این کودکان بیمار باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «مذاکرات مستقیم آقای عبدی» تاکید کرد: فیلمنامه کودک و خدا چندی پیش از سوی شورای صدور پروانه ساخت سازمان سینمایی موفق به دریافت پروانه ساخت شده است و منتظر قطعی شدن مذاکرات با بنیاد فارابی هستیم.

وی در ادامه از فیلمنامه سینمایی «درنا ۳۵۶» به عنوان جدیدترین اثر سینمایی خود یاد کرد و گفت:‌این اثر سینمایی با محوریت حمله به هیروشیما و ناکازاکی است که نویسندگی و کارگردانی این اثر سینمایی را خودم بر عهده دارم.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=46106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x