تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کواچ: لطفا به تیم من احترام بگذارید

  • کد خبر : 43516
  • 31 خرداد 1393 - 8:38
کواچ: لطفا به تیم من احترام بگذارید

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی دانم چرا سوال می پرسید که ایتالیا با تیم اصلی خود به میدان آمده بود، لطفا به تیم من احترام بگذارید.


به گزارش کمال مهر، اسلوبودان کواچ بعد از پیروزی سه بر صفر شاگردانش در برابر ایتالیا در نشست خبری افزود: ایتالیا بازیکنان خیلی خوبی داشت اما ما سرویس های خیلی خوبی زدیم و دریافت این تیم را با مشکل مواجه کردیم.
وی تاکید کرد: امیدوارم کیفیت بازی امروز را حفظ کنیم و در مسابقات بعدی هم به همین شیوه به میدان برویم.
سرمربی تیم ملی والیبال تصریح کرد: قبل از مسابقه نگران بازی و نتیجه آن بودم. سعی کردیم هرچه در توان داریم به کار ببریم و خوشحالم که به پیروزی رسیدیم.
وی افزود: این مسابقه با بازی قبلی که سه بر صفر از ایتالیا باختیم دو مسابقه متفاوت است. به این نگاه نمی کنم که در گذشته چه اتفاقی افتاده است.
کواچ با یادآوری اینکه در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی مقابل یک تیم قدرتمند قرار گرفتیم و تجربه بالایی هم نداشتیم، گفت: اما در مسابقه امروز با تجربه ای که کسب کرده بودیم توانستیم به پیروزی برسیم.
وی خاطر نشان کرد: مربیگری من در ایتالیا کمک زیادی برای پیروزی در این مسابقه کرد چون برخی از این بازیکنان در تیم من بازی می کردند و همین مسئله در آنالیز بازی ایتالیا به من کمک زیادی کرد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=43516

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x