تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

کریم انصاری فرد به بوندس لیگا می رود؟

  • کد خبر : 173364
  • 25 آذر 1395 - 0:32

مدیر برنامه‌های کریم انصاری‌فرد از پیشنهادهای آلمانی این بازیکن پرده برداشت.

 به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛به نقل از رسانه های یونان باشگاه پائوک رسماً خواهان به خدمت گرفتن کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی تیم پانیونیوس شده است و پیشنهاد رسمی خود را به این باشگاه ارائه داده است. البته در این گزارش آمده که باشگاه پانیونیوس با وجود آنکه فقط ۶ ماه دیگر با کریم قرارداد دارد بابت رضایت نامه او یک میلیون یورو طلب کرده که این موضوع انتقال این مهاجم را دشوار کرده است.
هدایت تیم پائوک هم اکنون بر عهده ولادیمیر ایویچ صرب است و پائوک هم هم اکنون در رده نهم لیگ برتر یونان قراردارد، این در حالیست که از فوتبال یونان نام تیم های دیگری همچون المپیاکوس، پاناتینایکوس و آ.ا.ک هم به عنوان تیم​‌ها‌ی خواهان انصاری فرد یاد می‌شود.
در همین حال نیما مونتیر مدر برنامه های کریم مدعی شده که در صورت عدم انتقال انصاری فرد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی این مهاجم در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد راهی فوتبال آلمان و بوندس لیگا خواهد شد.
ناگفته نماند پائوک به مرحله یک شانزدهم یورولیگ راه پیدا کرده و در این مرحله به مصاف شالکه آلمان خواهد رفت، کریم در صورت پیوستن به پائوک بعد از سردار، عزت اللهی و جهانبخش چهارمین ایرانی حاضر در این مرحله از یورو لیگ خواهد بود.

انصاری‌فرد بر سر دو راهی لیگ یونان و بوندس‌لیگا

منبع: ۱۱ نیوز

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=173364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x