تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

کرایه ها در کرج فروردین ماه گران نمی شود

  • کد خبر : 33254
  • 21 فروردین 1393 - 11:57
کرایه ها در کرج فروردین ماه گران نمی شود

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج افزایش کرایه تاکسی ها در فروردین ماه را منتفی دانست و افزود: تیم های نظارتی سازمان تاکسیرانی کرج با گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح شهر با هرگونه تخلف احتمالی رانندگان تاکسی ها در افزایش خودسرانه کرایه ها برخورد می نمایند و با متخلفین برابر قانون رفتار می شود.

به گزارش کمال مهر؛ پرویز اسکندری مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرج با تاکید بر اجتناب رانندگان از افزایش خودسرانه کرایه ها، انجام این فعل در فروردین ماه را منتفی دانست و گفت: تصمیم گیری درباره میزان افزایش کرایه ها در خطوط تاکسیرانی منوط به برگزاری نشست های کارشناسی و مشورتی در شورای اسلامی شهر و تایید آن از سوی فرمانداری است.

اسکندری تاکید کرد؛ تیم های نظارتی سازمان تاکسیرانی کرج با گشت زنی محسوس و نامحسوس در سطح شهر با هر گونه تخلف احتمالی رانندگان تاکسی ها در افزایش خودسرانه کرایه ها برخورد می نمایند و با متخلفین برابر قانون رفتار می شود.

وی گفت: به احتمال زیاد اعمال افزایش کرایه ها از اردیبهشت ماه جاری صورت می گیرد اما زمان دقیق آن منوط به تصمیم گیری موضوع در فرمانداری و شورای شهر کرج است.

مهلت اعتراض ۱۵ روزه برای فرمانداری

اسکندری با اشاره به اینکه پیشنهاد شورای اسلامی شهر کرج برای نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی در سال ۹۳ طی نامه‌ ای به فرمانداری شهرستان فرستاده می‌شود و فرمانداری ۱۵ روز مهلت دارد در صورت هر گونه اعتراض، مراتب را به شورای شهر جهت بازنگری اعلام کند، بیان کرد: سازمان تاکسیرانی به سهم خود خواستار لحاظ دغدغه ها و حقوق متقابل مسافرین و تاکسیرانان است و امیدوارم تصمیم گیری به نحوی باشد که شاهد رضایت خاطر هر دو طرف باشیم.

 

 

پایگاه خبری شهرداری کرج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=33254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x