تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کدام خودروی داخلی راحت‌تر دزدیده می‌شود؟ / تصادف شدید استیلی در جاده لواسان/ ابتدای ۸۹ از داخل به غرب پیام دادند الان بهتربن وقت تحریم است

  • کد خبر : 54096
  • 13 شهریور 1393 - 12:48

نماز اول وقت زیر بال هواپیما، تمساح در تهران، روایت دختر ایزدی از تجاوز داعشی‌ها، بحران اعتیاد، جایگزین مشکلات جنسی در طلاق‌های ایرانی، تیپ بازیگر ایرانی در خارج، سالن‌های ورزشی زنانه یا کلاس‌های آموزش “رقص زومبا” و عربی، ردپای بسازبفروشها و سیاسیون در دل ییلاقات و … از مهم ترین اخبار امروز فضای مجازی هستند.

به گزارش گروه وبگردیکمال مهر، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

نماز اول وقت زیر بال هواپیما + عکس

تصادف شدید استیلی در جاده لواسان

به گزارش خبر ورزشی، این تصادف در جاده لواسان رخ می دهد و پس از آن به عل شدت جراحات، سرمربی راه آهن فوراً به بیمارستان دی تهران انتقال پیدا می کند و مورد مداوا قرار می گیرد.گویا برخورد شدید و شکستگی شیشه خودرو، عامل اصلی جراحات به وجود آمده در سروصورت حمید استیلی بود اما خوشبختانه بسته بودن کمربند سرنشینان از پیش آمدهای ناگوارتر جلوگیری کرد.حمیداستیلی پس از ترخیص از بیمارستان گفت: تا به حال چنین تجربه ای نداشتم. واقعاً تصادف وحشتناکی بود. هنوز باور ندارم که زنده ام. شک ندارم که لطف خدا و اهل بین بود که زنده ماندم.

تمساح در تهران + عکس

گروه امداد و نجات آتش نشانی تمساح حدود یک متری در یک واحد مسکونی در غرب تهران را صید کردند.

روایت دختر ایزدی از تجاوز داعشی‌ها

به گزارش ابنا: یکی از دختران ایزدی که موفق به فرار از دست گروه تروریستی و مسلماننمای داعش شده است؛ جزئیات اسفباری از شیوه رفتار این گروه ضداسلامی را منتشر کرد.این دختر جوان ایزدی که در منطقه “سنجار” عراق به دست داعش اسیر شده بوده در گفتگو با خبرنگار این روزنامه اظهار داشت: داعشیان پس از آن که ما را به اسارت گرفتند٬ اعلام کردند که باید مسلمان شویم تا با ما ازدواج کنند.وی در ادامه به اوج رذالت این گروه خوک صفت اشاره کرد و گفت: اعضای داعش پس از آنکه دختران و زنان جوان را با خود به منطقه “تل عفر” انتقال دادند و درآنجا مورد تجاوز خود قرار دادند.این دختر ایزدی که اکنون از بند این گروه تروریستی رهایی یافته و در حین گفتگو با چهرهای گریان و خجالتزده سخن میگفت خاطرنشان کرد: آنها هر اقدام غیر انسانی و وحشیانهای که امکان انجامش بود را بر ما روا داشتند.و همچنین تصریح کرد: آنها هر روز انواع تجاوزات را بر ما انجام میدادند و خبیث‎‎ترین آنها که فرمانده داعش است؛ سه دختر را انتخاب کرد.

بحران اعتیاد، جایگزین مشکلات جنسی در طلاق های ایرانی

به گزارش شفاف: طلاق در هر جامعه ای دلایل گوناگون دارد. پروفسور باهر بنیانگذار مکتب رفتارشناسی و مشاور، درباره علل طلاق در ایران می گوید:”عواملی مثل فقر، نارضایتی های جنسی، اعتیاد، خشونت های خانگی زوج ها را کم تحمل و خسته می کند و زندگی خانوادگی با این احساس های منفی سخت می شود و در چنین شرایطی دیگر زوج نمی توانند به آسانی از کنار مشکلات و چالش های زندگی بگذرند یا آنها را با کمک هم حل کنند بلکه در مواجهه با مسائلی مانند دخالت های خانواده های یکدیگر در زندگی مشترک شان یا با بهانه هایی مانند عملی نشدن شروط ضمن عقد، از هم جدا شوند.”با قیاس آمارهایی که در طی چند سال اخیر از میزان طلاق در ایران حکایت دارد چنین نتیجه ای حاصل می شود که روند طلاق در سال های اخیر به خصوص اوایل امسال نسبت به سال ۸۵ کاهش چشمگیری داشته است. همچنین آماری که از علل طلاق در سالهای اخیر گزارش می شود نشان می دهد که مشکلات جنسی که در سال های قبل به عنوان مؤثرترین عامل طلاق در ایران بوده است امروزه به طور چشمگیری کاهش داشته است و این حکایت از این دارد که زوج ها توانسته اند بر این موضوع فائق آیند و بر آن غلبه کنند. افزایش مراکز مشاوره جنسی و زناشویی شاید یکی از دلایل کاهش این علت شده باشد.اما برخلاف این، آنچه که باعث نگرانی می شود، جایگزین شدن اعتیاد به عنوان یکی از فاکتورهای اصلی طلاق در ایران است. با توجه به آمارهایی که منابع رسمی از علل اصلی طلاق در ایران می دهند، بیش از نیمی از طلاق ها بر اثر اعتیاد یکی از زوجین روی می دهد و هر روز نیز بر میزان آن افزوده می شود که شاید یکی از علل افزایش آن ارزانی مواد مخدر صنعتی در ایران باشد. مواد مخدری که نه تنها پول زیادی برای خرید آن لازم نیست بلکه به راحتی نیز در دسترس همگان قرار دارد.

تیپ بازیگر ایرانی در خارج + عکس

امیر آقایی بازیگر سریال اولین شب آرامش در خارج از کشور

 

مصدومیت پیام صادقیان در تمرین + عکس

پیام صادقیان که در روز گذشته در تمرین تیم پرسپولیس حضور داشت، از ناحیه مچ پا آسیب دید.

مهدی محمدی: ابتدای سال ۸۹ از داخل به غرب پیام دادند الان بهتربن وقت تحریم است
به گزارش نسیم، مهدی محمدی کارشناس مسائل هسته‌ای در دومین نشست “سالانه کاربران شبکه‌ اجتماعی افسران” افزود: ابتدای سال ۸۹ افرادی از داخل رفتند و مشورت دادند که الان بهترین وقت برای تحریم اقتصادی است.وی همچنین در این جلسه گفت: تنها کشورهایی در جهان پیشرفت کردند که شجاعت هزینه کردن دارند و هزینه‌ها را خوب مدیریت می‌کنند، جان کری به سناتور آمریکایی گفت تحریم‌ها تا زمانی که دوستان ما در ایران را تقویت می‌کنند خوب است، ولی اگر تضعیف کنند نباید بیشتر شود.

این عکس دو میلیارد تومان می‌ارزد

به گزارش مشرق، در تصویر یک مرسدس‌بنز S500 فول به قیمت ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و یک پورشه پانامرای توربو به قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان می‌بینیم.

سالن‌های ورزشی زنانه یا کلاس‌های آموزش “رقص زومبا” و عربی!

به گزارش خبرگزاری دانشجو، در این روزها باشگاه‌های ورزشی در برنامه کلاس‌های بدنسازی خود ورزش جدیدی با نام زومبا را قرار داده‌اند که البته افراد زیادی را نیز برای حضور در این کلاس‌ها جلب می‌کنند.در سایت‌های مختلف نیز تبلیغات زیادی در خصوص این ورزش آغاز شده است تا این ورزش بیگانه با فرهنگ دینی و اسلامی ما بیش از گذشته در میان خانواده‌ها نفوذ کند و جای بسیاری از ورزش‌های مفید را بگیرد.«زومبا یک برنامه ورزشی(؟!) الهام گرفته شده از رقص لاتین است که با حرکات تند و سریع و موسیقی همراه است.متاسفانه باشگاه‌های ورزشی بانوان در سطح شهر بیشتر به کلاس رقص شباهت پیدا کرده‌اند تا ورزش؛ چرا که افراد با استفاده از موزیک بسیار تند، مهیج و غیر مجاز به ایجاد حرکاتی موزون می‌پردازند و این را عامل شادی و دور شدن از افسردگی می‌دانند در حالیکه این شادی‌های موقتی به اذعان بسیاری از روانشناسان خود یکی از عوامل افسردگی است‌.

کدام خودروی داخلی راحت نر دزدیده می شود؟

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ داود رسولی فر دبیر قرارگاه مشترک مبارزه با سرقت استان سمنان گفت: در میان سرقت‌های خودرو، خودروی پراید مدل های ۸۵ به پایین به دلیل پایین بودن ضریب امنیتی، بیشترین آمار سرقت را به خود اختصاص داده است.

ردپای بسازبفروشها و سیاسیون در دل ییلاقات

به گزارش مهر، رویه ساخت و ساز ویلا در مزارع و بعد هم تخریب و قلع و قمع، نوشدارویی پس از مرگ سهراب برای کشاورزی مازندران به شمار می رود چرا که آن زمین حاصلخیز دیگر به ندرت به چرخه تولید و زراعت باز می گردد.به تاکید کارشناسان دست داشتن افراد صاحب نفوذ، دانه درشت و بعضا سیاسی در تغییر غیرمجاز کاربری اراضی از مهمترین چالشهایی است که مزارع بکر و حاصلخیز استان را تهدید می کند و در دورترین مناطق مازندران می توان رویش قارچ گونه ویلاهایی را به نظاره نشست که مالک امروز آنان صاحب منصبان پرنفوذ هستند.

انتهای پیام /

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=54096

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x