تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

کارلوس کی‌روش در جایگاه ۲۷ جام‌جهانی۲۰۱۴

  • کد خبر : 41400
  • 11 خرداد 1393 - 9:20
کارلوس کی‌روش در جایگاه ۲۷ جام‌جهانی۲۰۱۴

سایت بلیچر ایپورت درگزارشی به رنک و رتبه ۳۲ مربی حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۴ پرداخت که کارلوس کی‌روش در این رنکینگ در جایگاه بیست و هفتم قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، سایت بیلچرریپورت در گزارشی به رنکینگ ۳۲ مربی حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل پرداخت که در ادامه به آ‌ن می‌پردازیم.

 ۳۲ – آنحه پوستکگو(استرالیا)
از ۲۸ اکتبر ۲۰۱۳ هدایت این تیم را بر عهده گرفت، وی که ۴۸ سال دارد، تاکنون در سه مسابقه هدایت استرالیا را بر عهده گرفته است و در هر مسابقه امتیاز ۱/۵ را به دست آورده است.

۳۱- نیکو کواچ(کرواسی) 
سرمربی ۴۲ ساله کرواسی از ۱۶ اکتبر ۲۰۱۳ در این سمت گمارده شد، که در سه حضور خود در رأس کادر فنی این تیم، امتیاز ۱/۶۷ را در هر بازی کسب کرده است.

۳۰- میگوئل هررا(مکزیک) 
هررا با ۴۶ سال سن از تاریخ ۱۸ اکتبر ۲۰۱۳ هدایت این تیم را بر عهده گرفته است که ۶ حضورش با این تیم در هر بازی امتیاز ۲/۳۳ را به دست‌آورده است.

۲۹- هونگ میرنگ بو(کره‌جنوبی) 
مربی ۴۵ ساله کره جنوبی از ۲۷ژوئن ۲۰۱۳ وارد این تیم شد و در ۱۴ حضور خود امتیاز ۱/۲۹ را در بازی کسب کرد.

۲۸-ولکر فینکه(کامرون) 
فینکه ۶۶ ساله در ۷ بازی از ۲۴ می ۲۰۱۳ در نیمکت ذخیره این ظاهر شده وتوانسته امتیاز ۱/۷۱ را در دیدار کسب کند.

۲۷- کارلوس کی‌روش(ایران) 
کارلوس کی‌روش ۶۱ ساله سرمربی سابق رئال مادرید وتیم پرتغال از تاریخ ۴ آوریل ۲۰۱۴ در رأس کادر فنی تیم ملی ایران قرار گرفت وی که تاکنون در ۲۶ بازی که در سمت سرمربی برای این کشور حاضر شده است، امتیاز ۲/۰۸ را کسب کرده است.

۳۶-لویس فرنانندو سوارز(هندوراس) 
سوارز ۵۴ ساله از ۱۵ مارس ۲۰۱۱هدایت تیم ملی هندوراس را بر عهده گرفت، وی در ۴۶ بازی که در نیمکت ذخیره این تیم ظاهر شده  در هربازی به صورت متوسط امتیاز ۱/۴۱ را کسب کرده  است.

۲۵-رینالدو روئدا(اکوادر) 
روئدا که ۵۷ سال سن دارد از ۱۰‌آگوست ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی اکوادر را بر عهده گرفت و در ۴۰ بازی تاکنون این تیم را همراهی کرده است، وی در هر بازی متوسط ۱/۵۸ را کسب کرده است.

۲۴-خورخه لوئیس پنتیو(کاستاریکا) 
پنتیو ۶۱ ساله، ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۱ به سمت سرمربی‌گری کاستاریکا  درآمد ،وی تاکنون در ۴۳ بازی این تیم را همراهی کرده است و در هر بازی امتیاز متوسط ۱/۶۳ را کسب کرده است.

۲۳- سفت سوسیچ(بوسنی و هرزگوین) 
سرمربی کروات بوسنی که ۵۹ سال سن دارد از ۲۹ دسامبر ۲۰۰۹ هدایت این تیم را بر عهده گرفت و از ۳۱ بازی که رأس نیمکت ذخیره این تیم ظاهر شده در هر بازی امتیاز متوسط ۱/۶۴ را کسب کرده است.

۲۲-استفان‌کشی(نیجریه) 
استفان‌کشی ۵۲ ساله از ۳ نوامبر ۲۰۱۱ به سمت سرمربی‌گری نیجریه‌درآمد، وی در ۲۸ بازی این تیم را همراهی کرد و در هر بازی امتیاز ۱/۸۶ را کسب کرده است.

۲۱-فرنانندو سانتوس(یونان) 
سانتوس ۵۹ ساله از یک جولای ۲۰۱۰ در رأس کادر فنی یونان قرار گرفت و در امتیاز متوسط ۲/۰۲ را کسب کرده است.

۲۰-وحید هلیلوجیک(الجزایر) 
وی که ۶۰ سال سن دارد از ۲۰ ژوئن ۲۰۱۱ سرمربی این تیم شد و تاکنون در ۲۴ بازی این کشور را همراهی کرده و توانسته در هر بازی امتیاز متوسط ۲/۰۴ را بدست آورد.

۱۹- آببرتو زاکرونی(ژاپن) 
راکرونی سرمربی ۵۰ ساله تیم ملی ژاپن است از ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۰ به این تیم آمد و در ۵۱ حضور خود، امتیاز ۱/۹۴ را به صورت متوسط در هر بازی بدست‌آورد.

۱۸- اوتمار هیتزفلد(سوییس) 
هیتزفلد ۶۵ ساله هدایت سویس را اول جولای ۲۰۰۸ بر عهده گرفت و در ۵۵ حضور خود در کنار این تیم در هر بازی به صورت متوسط امتیاز ۱/۵۷ را کسب کرده است.

۱۷- جیمز آپیاه(غنا) 
سرمربی ۵۳ غنا از ۱۱‌آوریل ۲۰۱۲ هدایت این تیم را بر عهده گرفت و در ۲۱ بازی تاکنون این تیم را همراهی کرده است و در هر بازی به طور متوسط امتیاز ۲ را کسب کرده است.

۱۶- یورگن کلیزمن(آمریکا) 
سرمربی آلمانی و ۴۹ ساله تیم ملی آمریکا از ۲۹ جولای ۲۰۱۱ به این تیم آمد و در ۴۹حضوری که کنار این تیم قرار داشت، به صورت متوسط امتیاز ۱/۶۳ را در هر بازی کسب کرد.

۱۵ – سابری لاموچی (ساحل عاج‌)  
لاموچی ۴۲ ساله از تاریخ ۲۸ می ۲۰۱۲ هدایت فیل‌های آفریقا را بر عهده گرفت و در ۱۹ بازی که در رأس نیمکت ذخیره این تیم حضور داشت توانست امتیاز ۲/۰۵ در هر بازی کسب کند.

۱۴- دیدیه دشام(فرانسه)
سرمربی ۴۵ ساله تیم ملی فرانسه از ۸ جولای ۲۰۱۲ در رأس کادر فنی این تیم قرار گرفت وی تاکنون در ۲۰ بازی این تیم را همراهی کرده که در هر بازی امتیاز متوسط ۱/۷۰ را کسب کرده است.

۱۳- پائولو بنتو (پرتغال)  
بنتو ۴۴ ساله از تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۰ به سمت سرمربی‌گری پرتغال درآمد و تاکنون این تیم را در ۴۰ بازی همراهی کرده است و در هر بازی امتیاز متوسط ۱/۹۵ را کسب کرده است.

۱۲- فابیو کاپلو ( روسیه ) 
کاپلو که ۶۷ سال سن دارد از تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی روسیه را بر عهده گرفت، وی تاکنون در ۱۷ بازی تیمش را همراهی کرده و در هر بازی امتیاز متوسط ۲/۰۶ را کسب کرده است.

۱۱- مارک ویلموست ( بلژیک )  
سرمربی  ۴۵ ساله تیم ملی بلژیک از ۱۴ می ۲۰۱۲ به این سمت درآمد، وی تاکنون در ۲۱ بازی نیمکت ذخیره این تیم حاضر شده است و در هر بازی به صورت متوسط امتیاز ۱/۹۵ را کسب کرده است.

۱۰ – روی هاجسون (انگلیس )  
هاجسون ۶۶ ساله از اول می ۲۰۱۲ در رأس کادر فنی (سه شیر«لقب تیم ملی تیم ملی انگلیس») قرار گرفت و تاکنون در ۲۰ بازی تیمش را همراهی کرده و در هر بازی به صورت متوسط امتیاز ۲ را کسب کرده است.

۹- لویس فن خال  (هلند)  
سرمربی فعلی تیم ملی هلند و فصل آینده باشگاه منچستریونایتد از اول آگوست ۲۰۱۲ به تیم لاله های نارنجی پیوست و در ۲۰ بازی تاکنون در نیمکت ذخیره این ظاهر شده و امتیاز متوسط ۲ را در هر بازی توانسته کسب کند.

۸- خورخه سمپوئلی ( شیلی ) 
سرمربی تیم ملی شیلی خورخه سمپوئلی ۵۴ سال سن دارد و از ۲۲ نوامبر ۲۰۱۱ هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. وی در ۱۷ بازی در کنار این تیم ظاهر شده است و در هر بازی امتیاز متوسط ۲ را کسب کرده است.

۷- آلخاندرا سابلا ( آرژانتین ) 
سابلا ۵۹ ساله هدایت تیم ملی آرژانتین را در تاریخ ۱۹ جولای ۲۰۱۱ بر عهده گرفت، وی که تاکنون در ۳۱ بازی در کنار این تیم ظاهر شده، امتیاز ۲/۱۰ را به طور متوسط در هر بازی کسب کرده است.

۶- چزاره پراندلی( ایتالیا) 
پراندلی ۵۶ ساله در تاریخ اول جولای ۲۰۱۰ در رأس کادر فنی لاجوردی‌پوشان ایتالیا قرار گرفت و در ۵۱ دیداری که این تیم را همراهی کرده است به طور متوسط امتیاز ۱/۷۱ را در هر بازی کسب کرده است.

۵- خوزه پوکرمن ( کلمبیا ) 
سرمربی تیم ملی کلمبیا که ۶۴ سال سن دارد از ۶ ژوئن ۲۰۱۲ هدایت این تیم را بر عهده گرفت و او در ۲۱ بازی در کنار این تیم حضور یافت و امتیاز ۲/۱ را در هر بازی کسب کرده است.

۴- اسکار تابارز ( اروگوئه)
تابارز ۶۴ ساله در ۱۳ فوریه ۲۰۰۶ هدایت اروگوئه‌ایی‌ها را برعهده گرفت، وی تاکنون در ۸۶ دیدار این تیم را همراهی کرده است و امتیاز ۱/۶۳ را در هر بازی به صورت متوط کسب کرده است.

۳- لوییس فیلیپ اسکولاری ( برزیل )  
سرمربی ۶۵ ساله تیم ملی برزیل از ۲۹ نوامبر ۲۰۱۲ به این سمت درآمد وی در ۱۹ بازی این تیم را همراهی کرده و توانسته در هر دیدار به طور متوسط امتیاز ۲/۲۶ را کسب کند.

۲- یواخیم لو ( آلمان ) 
یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان از ۱۲ جولای ۲۰۰۶ هدایت تیم ملی آلمان را برعهده گرفت وی در ۱۰۳ بازی آلمانی‌ها را همراهی کرده است و در هر دیدار به صورت متوسط امتیاز ۲۱/۲ را کسب کرده است.

۱  – وینسنت دل‌بوسکه(اسپانیا)
سرمربی پرافتخار اسپانیایی از ۱۷ جولای ۲۰۰۸ در رأس کادر فنی ماتادورها قرار گرفت، وی در ۸۶ بازی که هدایت این تیم را برعهده داشت، توانست دو جام معتبر جام جهانی و جام ملت‌های اروپا را با این تیم کسب کند.
وی در هر بازی امتیاز ۲/۵۶ را کسب کند و در صدر سرمربیان حاضر در جام جهانی بایستد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=41400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x