تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

کارت زرد چهارم دولت هم در راه است؟/وزیر اطلاعات هم به صحن علنی مجلس فراخوانده شد

  • کد خبر : 12373
  • 18 دی 1392 - 11:10
کارت زرد چهارم دولت هم در راه است؟/وزیر اطلاعات هم به صحن علنی مجلس فراخوانده شد

وزیر اطلاعات به دنبال عدم اقناع نمایندگان سؤال ‌کننده از پاسخ‌هایش در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، به صحن علنی کشانده شد.

کمال مهر :در جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سؤال حمید رسایی، ابراهیم آقامحمدی و آریایی‌نژاد نمایندگان تهران، خرم‌آباد و ملایر از حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

نمایندگان سؤال‌کننده در این جلسه پس از استماع توضیحات وزیر اطلاعات، از پاسخ‌های وی قانع نشدند.

حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس  اعلام کرد: طبق آیین‌نامه داخلی مجلس، وقتی نمایندگان از پاسخ‌های وزیری درباره سؤالشان قانع نمی‌شوند، کمیسیون مربوطه، سؤال را برای بررسی بیشتر در صحن علنی به هیئت رئیسه ارجاع می‌دهد.

وی افزود: بنابراین سؤال آقامحمدی، آریایی‌نژاد و رسایی از وزیر اطلاعات برای رسیدگی به صحن علنی ارجاع خواهد شد و وزیر اطلاعات نیز موظف است برای پاسخگویی در فرصتی که هیئت رئیسه تعیین می‌کند در صحن علنی حاضر شود.

آریایی‌نژاد از وزیر اطلاعات پرسیده است: چرا وزارت اطلاعات اقدامات پیشگیرانه در مورد دیدار هیئت پارلمانی اروپایی با فعالین فتنه در حل سفارت‌خانه یونان انجام نداده است؟

همچنین آقامحمدی از علوی سؤال کرده است: علت و چگونگی ملاقات هیئت اروپایی با زندانیان فتنه ۸۸ و پذیرش شرط ملاقات از طرف ایران چه بوده است؟

رسایی نیز در سؤالش مطرح کرده است: عملکرد وزیر اطلاعات در زمینه مسئله شنود به چه صورتی است؟ چون خاتمی در مصاحبه با مطبوعات گفته که از اینجانب شنود می‌شود و این اقدام غیرقانونی است، سوال ما از وزیر این است که چنین اتهامی که از طرف خاتمی به نظام وارد می‌کند درست است یا خیر؟

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12373

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x