تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

چه ویژگی‌هایی شهید حججی را حجت خدا روی زمین کرد؟

  • کد خبر : 199907
  • 11 شهریور 1396 - 13:25
چه ویژگی‌هایی شهید حججی را حجت خدا روی زمین کرد؟

کاربران همزمان با خبر بازگشت پیکر مطهر شهید محسن حججی به کشورمان، ویژگی‌های شخصیتی او را در قالب یک اینفوگرافیک منتشر کردند.

 

به گزارش,کمال مهر»؛ جوانی متولد سال ۱۳۷۱، فرزندی صالح برای پدر و مادر؛ همسر و پدری نمونه برای تنها یادگارش، علی آقا؛ به گفته همسرش، عاشق ولایت بود و در آرزوی شهادت؛ آرزو کرده بود جوری شهید شود که هم مثل امام حسین (ع) باشد و هم مثل مادرش حضرت زهرا (س)؛ همه اینها تنها گوشه‌ای از ویژگی‌های شخصیتی پاسدار شهید محسن حججی بود.

ویژگی‌هایی برجسته که محسن را به آرزویش رساند و او را حجت خداوند روی زمین قرار داد؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی، پس از شهادت محسن حججی در دیدار جمعی از مسئولان و فعالان فرهنگی از استانهای یزد و همدان،شهید حججی را نمونه‌ای درخشان از رویش‌های اسلامی و انقلابی خواندند و گفتند: شهید حججی عزیز در دنیایی که روزنه‌های اغواگر صوتی و تصویری فراوانی وجود دارد، چنین درخشید و خداوند او را همچون حجتی در مقابل چشم همگان قرار داد.

کاربران شبکه های اجتماعی، همزمان با خبر بازگشت پیکر مطهر شهید مدافع حرم، محسن حججی، به کشورمان، ویژگی‌های شخصیتی شهید حججی را در قالب یک اینفوگرافیک منتشر کردند.

«برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید»

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=199907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x