تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چشمی، آسیا را از دربی ایران محروم کرد

  • کد خبر : 216547
  • 22 مهر 1397 - 16:38

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت:‌ اگر روزبه چشمی مقابل السد اخراج نمی‌شد اکنون آسیا شاهد دربی دو تیم ایرانی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بود.

وینگو بگوویچ

به گزارش «کمال مهر»، وینگو بگوویچ با گل‌گهر سیرجان به صدر جدول لیگ یک رسیده و این هفته نیز در روز دوشنبه تیم گل‌گهر میزبان تیم مس رفسنجان است که این تیم هم یک مربی کروات دیگر به نام میشو دارد. گفت‌وگویی با بگوویچ به شرح زیر انجام داده ایم.

 نظرتان در مورد صدرنشینی گل‌گهر چیست؟

بعد از شش هفته نتایج خوبی گرفتیم این در حالی است که در چهار  مسابقه در خارج از خانه بازی کردیم و فقط در دو بازی میزبان بودیم. با این حال نباید به این مسائل فکر کنیم. تیم ما هر روز باید بهتر از روز قبل بازی کند و بهتر نتیجه بگیرد. لیگ سنگین و دشواری را پیش‌رو داریم. در بالای جدول ترافیک سنگینی وجود دارد و فاصله تیم‌های اول تا پنجم جدول فقط ۲ امتیاز است. بازیکنان ما باید با تمرکز بالا بازی کنند.

نظرتان در مورد دیدار با مس رفسنجان چیست؟

به هر حال این یک دربی کرمان است. هر دو تیم می‌خواهند برنده شوند و ما هم برای حفظ صدرنشینی تلاش می‌کنیم.

در این بازی باید مقابل یک مربی کروات دیگر قرار بگیرید.

من و میشو دوستان خوبی برای هم هستیم هر دو عضو باشگاه‌های‌ دوک اشپیلک بودیم. همدیگر را به خوبی می‌شناسیم اما قطعاً در طول ۹۰ دقیقه مسابقه دوستی به هیچ عنوان جایی ندارد.

تعداد مربیان کروات در فوتبال ایران زیاد شده است.

فقط سه مربی کروات هستیم، برانکو من و میشو. تعدادمان زیاد نیست. اما واقعاً برای موفقیت تلاش می‌کنیم. ذهنیت کروات‌ها مثل ایرانی‌ها است. مربیان کروات ارتباط خوبی هم با بازیکنان برقرار می‌کنند.

نظر شما در مورد دیدار پرسپولیس با السد قطر چیست؟

من هوادار سفت و سخت پرسپولیس هستم از صمیم قلب آرزو می‌کنم که پرسپولیس در این مسابقه پیروز شود و به فینال برسد. موفقیت پرسپولیس در این بازی معنایش موفقت فوتبال ایران است. برانکو از بهترین دوستان من است و برایش بهترین‌ها را آرزو دارم.

از نظر فنی بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

استقلال هم در قطر می‌ توانست السد را شکست دهد اگر روزبه چشمی اخراج نمی‌شود اکنون شاهد بودیم که در آسیا دربی ایرانی بین دو تیم استقلال و پرسپولیس برگزار می‌شد. به هر حال السد در میانه میدان با شاوی و گابی برتری دارد. بغداد بونجاح نیز یک مهاجم خوب است بال چپ السد هم یک بازیکن سرعتی است اما این تیم در فاز دفاعی قدرت کافی ندارد و کند است. با این حال پرسپولیس باید مراقب باشد. السد در این بازی برای گلزنی می‌آید و این فضا را برای بازیکنان پرسپولیس مهیاتر می‌کند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=216547

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x