تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

پیش‌بینی نرخ سکه و طلا در هفته پیش‌رو

  • کد خبر : 215707
  • 04 شهریور 1397 - 1:38

رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر پیش بینی کرد که نرخ سکه و طلا در هفته آینده روند با ثباتی را طی کند.

به گزارش«کمال مهر»؛محمد کشتی آرای درباره پیش بینی وضعیت نرخ سکه و طلا در هفته آتی، اظهار داشت: بازار سکه و طلا در هفته گذشته روند با ثباتی را طی کرد که پیش بینی می شود این روند در هفته آتی نیز ادامه یاید.

وی با تاکید بر اینکه، التهاب و هیجان خاصی برای بازار سکه و طلادر هفته پیش رو پیش بینی نمی شود، خاطر نشان کرد: قیمت جهانی طلا در هفته گذشته در ابتدا نزولی و سپس روند صعودی به خود گرفت که این روند تاثیر چندانی بر بازار نداشت.
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش در بازار نیز گفت: معاملات در بازار در حد حرف و صحبت است و معاملات واقعی بسیار کم انجام می شود. وی ادامه داد: به نظر می آید بازار در انتظار ورود سکه های پیش فروشی است تا نسبت به نرخ ها واکنش نشان دهد.
قیمت طلا روز پنج شنبه به دنبال تشدید نگرانی‌ها نسبت به جنگ تجاری قدرت‌های اقتصادی و نرخ‌های بهره بالاتر در آمریکا که ارزش دلار را تقویت کرد، با کاهش روبرو شد. بهای معاملات این بازار روز گذشته به ۱۲۰۱.۵۱ دلار صعود کرده بود که بالاترین قیمت از ۱۳ اوت بود اما طلا نتوانست این مرز روانی با اهمیت را حفظ کند.
در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در دسامبر، با ۰.۳ درصد کاهش، ۱۲۰۰ دلار معامله شد. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه با ۳.۳۰ دلار یا ۰.۳ درصد افزایش، در ۱۲۰۳.۳۰ دلار بسته شده بود.
منبع: ایبنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215707

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x