تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پورجلالی: نمی‌دانم شب عید چه جوابی به بازیکنانم بدهم/آه آن نوجوان آبمیوه‌فروش گریبان‌گیر مدیران بانک سرمایه می‌شود

  • کد خبر : 209796
  • 27 اسفند 1396 - 1:59

مدیر فنی تیم‌های پایه بانک سرمایه به دنبال انتشار خبر غیر رسمی انحلال این تیم از پشت پرده عدم پرداخت مطالبات تیم‌های نوجوانان و جوانان باشگاه خبر داد.

خبرگزاری فارس: پورجلالی: نمی‌دانم شب عید چه جوابی به بازیکنانم بدهم/آه آن نوجوان آبمیوه‌فروش گریبان‌گیر مدیران بانک سرمایه می‌شود

گروه ورزشی «کمال مهر»میثم پورجلالی مدیر فنی تیم‌های پایه بانک سرمایه ، با انتقاد از تصمیمات غیرکارشناسی مسئولان ارشد بانک سرمایه گفت: تیم‌های نوجوانان و جوانان بانک سرمایه در فصل جاری طبق سال های گذشته با هدف جلوگیری از کسر ۶ امتیاز تیم بزرگسالان تشکیل شد، اما با وجود کسب عنوان نایب قهرمانی و چهارمی در مسابقات تا این لحظه حتی یک ریال هم به بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده است.

وی ادامه داد: بازیکنان جوان و نوجوان قربانی کارهای عجیب و غریب بانکی هستند که باشگاهش ۳ سال متوالی است که توانسته قهرمان لیگ والیبال ایران باشد اما هتریک در قهرمانی چه سود که باعث شد تا مسئولان ارشد بانک اشتباهات خود را پشت افتخارات جوان مردم پنهان کنند.

مدیر فنی تیم‌های پایه بانک سرمایه افزود: اکنون تنها ۲ روز به پایان سال فرصت باقی مانده است و خبر انحلال باشگاه نیز جدی به نظر می رسد اما خبری از پرداختی ها نیست و نمی دانم به عنوان مسئول فنی تیم های پایه چه پاسخی به آن نوجوان بازیکنی بدهم که خرج خانواده خود را از راه آبمیوه گیری و دست فروشی در سه راه آذری می گذراند.

پورجلالی گفت: چطور زمانی که منافع بانکی ها ایجاب می کرد در لیگ برتر والیبال برای حفظ خود تیمداری کنند، آقایان هر روز مصاحبه می کردند ما آمدیم بمانیم، ما فلان تیم نیستیم امسال باشیم سال بعد خداحافظی کنیم، اما حالا چه شد که دوستان حتی از پرداخت مبالغ جزیی بازیکنان در رده پایه نیز عاجز هستند.

مدیر فنی تیم های پایه بانک سرمایه عنوان کرد: هرگز سنگ خودم را به سینه نزدم اما آه آن جوان بازیکن که با آبمیوه فروشی خرج خانواده اش را تامین می کند، گریبانگیر مدیران بانکی خواهد شد و بنده نیز به عنوان نماینده آنها برای دریافت مطالباتشان طبق قانون تا آخرین لحظه تلاش می کنم.

پورجلالی اذعان کرد: متاسفم برای بانک متمولی که سال ها میلیاردها تومان صرف ۳ قهرمانی بزرگ در لیگ ایران و تیم های پایه کرد اما اکنون به وضعی دچار شده که حتی از پرداخت قراردادهای ۱ تا ۳ میلیون تومانی بازیکنان نوجوان و جوانش عاجز است.

انتهای پیام/س

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=209796

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x