تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پودری طلایی برای درمان درد مفاصل/ با این نوشیدنی‌ها دیرتر پیر می‌شوید/ ۷ خوراکی فوق العاده برای سلامت کبد/ میوه‌ای تابستانی برای درمان بیماری‌های قلبی

  • کد خبر : 213425
  • 20 خرداد 1397 - 5:06
پودری طلایی برای درمان درد مفاصل/ با این نوشیدنی‌ها دیرتر پیر می‌شوید/ ۷ خوراکی فوق العاده برای سلامت کبد/ میوه‌ای تابستانی برای درمان بیماری‌های قلبی

مصرف هفتگی میگو به دلیل وجود امگا ۳  از بروز آلزایمر و اختلال حواس در دوران سالمندی جلوگیری می‌کند.

 

به گزارش  گروه علمی پزشکی«کمال مهر»؛  حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

 با ۴ماده غذایی مفاصل خود را بیمه کنید

درد مفاصل که می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی داشته باشد در گذشته یک بیماری شایع در افراد بالای ۴۵ سال تلقی می‌شد، اما در حال حاضر شیوع آن میان جوانان نیز افزایش یافته است.

رژیم غذایی  از عوامل مهمی است که می‌تواند بر سلامت مفاصل تاثیرگذار باشد، مواد غذایی‌ای که خواص ضد التهابی دارند همچون گیلاس زردچوبه ماهی قزل‌آلا و زنجبیل از گزینه‌های مفید برای این مشکل سلامت به شمار می‌آیند.

خوراکی های  مفید برای حفظ سلامت کبد

کبد یک عضو مهم و کلیدی در بدن است که نقش اساسی را در سیستم گوارش بدن ایفاء می کند، از این رو حفظ سلامت کبد بسیار حائز اهمیت است و با مصرف یک رژیم غذایی سالم و متعادل قابل انجام است.

چغندر، سبزیجات پربرگ سبز، آووکادو، گردو، هویج، زردچوبه و بروکلی مواد خوراکی مفید برای حفظ سلامت کبد هستند.

بهترین نوشیدنی ها برای کاهش سرعت پیری

مصرف آب میوه های تازه بهترین گام برای تامین ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن است ضمن این که اثرات قابل توجه ضد پیری نیز دارد.

برای جلوگیری از روند پیری هیچ گام قطعی وجود ندارد ولی نوشیدن ۶ نوع آب میوه یا سبزی به شما برای کاهش سرعت پیری و حفظ سلامت کلی پیشنهاد شده است.

آب گوجه فرنگی، آب کلم، آب انگور، آب انار، آب هندوانه و آب کیوی بهترین نوشیدنی ها برای کاهش سرعت پیری هستند.

ارزش تغذیه ای طالبی

طالبی دارای ویتامین A (به شکل بتاکاروتن)، همچنین ویتامین C و به علاوه منبع خوبی از پتاسیم است. یکی دیگر از مزایای این میوه خوشمزه این است که گوشت نارنجی رنگ این میوه پر از عطر و طعم و در عین حال کم کالری است.

طالبی منبع غذایی غنی از ویتامین های A و C است، این ویتامین ها هر دو آنتی اکسیدان هایی هستند که بدن شخص را سالم نگه می دارند.

آنتی اکسیدان ها می توانند اثرات محافظتی را با خنثی سازی رادیکال های آزاد داشته باشند، که می تواند DNA را به سلول های آسیب دیده برسانند و باعث التهاب مزمن بدن شوند.

رادیکال های آزاد باعث آسیب و اختلال می شوند و می توانند به درمان بیماری ها کمک کنند، آنتی اکسیدان ها از بیماری هایی مانند سرطان، بیماری های قلبی و آرتریت جلوگیری می کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213425

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x