تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

پل عجیب اورتون +تصاویر

  • کد خبر : 211540
  • 15 اردیبهشت 1397 - 6:18

در نزدیکی اسکاتلند پلی قرار دارد که به محلی برای خودکشی سگ‌ها تبدیل شده است.

پل عجیب اورتون+ تصاویربه گزارش«کمال مهر»؛پل عجیب اورتون در نزدیکی میلتون اسکاتلند واقع شده است و زمان ساخت آن به سال ۱۸۵۹ باز می‌گردد. ویژگی که این پل را متمایز و عجیب تر از سایر پل‌ها می‌کند، گزارش‌های متعدد خودکشی سگ‌ها روی آن است، به گونه ای که در ۵۰ سال گذشته حدود ۵۰ سگ  دقیقا از یکه نقطه مشخص به پایین پل پریدند و خودکشی کردند. نخستین موارد خودکشی سگ‌ها بین سال های ۱۹۵۰ الی ۱۹۶۰ گزارش شده است.

در سال ۱۹۴۴ مردی کودکش را از روی پل اورتون به پایین پرت کرد و کمی بعد خودش هم از روی پل به پایین پرید و خودکشی کرد. بعد از خودکشی این مرد اسکاتلندی شایعات زیادی بر سر زبان‌ها افتاد، از جمله این‌که پل اورتون پل صراط در عالم برزخ است. همانند آن پل بعضی از رویش می‌گذرند، بعضی به پایین سقوط می‌کنند و بعضی هم هیچ‌گاه گذرشان به آن نمی‌افتد.

آیا سگ‌ها تصاویری را بر روی پل اورتون می‌بینند یا چیزهایی را حس می‌کنند که انسان‌ها قادر به دیدن و حس کردن آن‌ها نیستند؟! این سوالی است که در ماجرای خودکشی سگ‌ها در این پل هم‌چنان بدون پاسخ قطعی باقی مانده است!

تنها نظریه مطرح شده در پی این اتفاقات عجیب حس بویی جذاب و شاید رعب‌آور توسط سگ‌ها است؛ بویی که تنها سگ‌ها به واسطه حس بویایی بسیار قوی خود قادر به احساس آن می‌باشند و در نتیجه احساس همین بو و برای رسیدن به آن خود را از پل به پایین پرت می‌کنند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211540

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x