تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پس از مناظره “کلینتون-ترامپ” همه، ملت آمریکا را شکست خورده دیده‌اند/دشمن، دچار فروپاشی اخلاقی شده است

  • کد خبر : 167647
  • 08 آبان 1395 - 17:33
پس از مناظره “کلینتون-ترامپ” همه، ملت آمریکا را شکست خورده دیده‌اند/دشمن، دچار فروپاشی اخلاقی شده است

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مناظره “کلینتون-ترامپ” نشان از فروپاشی اخلاقی دشمن دارد.

به گزارش گروه سیاسی«کمال مهر»؛؛   سردار حسین سلامی در نخستین کنگره ۲۳۰۰ شهید خمینی‌شهر اصفهان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است، با اشاره به نقش امام خمینی(ره) در تبیین فضائل و مکارم اهل بیت(ع) اظهار داشت: فضائل و مکارم اهل بیت(ع) توسط امام راحل در متن زندگی سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ملت ایران و جهان اسلام جاری شده و امام خمینی(ره) به معنای واقعی ما را با مفاهیم جهاد، شهادت، عزت، آزادی، استقلال و کرامت آشنا کردند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با حرکت بزرگ خود، راه مبارزه با ظلم را آموختند و احیای اسلام را آغاز کردند، تصریح کرد: در اینجا جا دارد یاد کنیم از آن عزیز سفر کرده که نقطه عزت ماست و برای رهبر معظم انقلاب که با شجاعتی علوی، حلمی حسنی، روحی حسینی و عاشورایی در مقابل همه توطئه‌های نظام سلطه علیه جهان اسلام ایستادند نیز طلب سلامتی داریم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در دوران فتنه‌ها ضامن استقلال ما و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی، بیداری ذهن مسلمانان نسبت به سرنوشت خود و سبب عزت کشور ما شده‌اند و انقلاب ما را در حد قدرت نافذ در جهان به عنوان یک قدرت موثر در تحولات منطقه و جهان معرفی کردند.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای خمینی‌شهر تصریح کرد: مردمی که با ۲۳۰۰ شهید صدق وعده الهی را اثبات کردند، با کهکشانی از ستارگان شهید بر روی زمین فخر انسان‌ها بر ملائک شدند؛ شهیدان هر دیار نشان دهنده میزان معرفت و درجه ایمان و شدت اخلاص و تعهد، تعبد، وفاداری و فداکاری هر جامعه نسبت به ارزش‌های الهی و اسلامی خود هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه اهل آسمان شهیدان را بهتر از اهل زمین می‌شناسند و ۲۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر مظهر فضائل به شمار می‌روند، خطاب به مردم ولایت‌مدار خمینی‌شهر بیان کرد: شما امروز با کاروان کربلا همدل، همراز و همراه بوده و با پیام آوران آن واقعه عظیم و حقیقت بزرگ که سرچشمه فضائل هستی بر جان بشریت شد و با حضرت زینب (س) همراه هستید.

وی گفت: خداوند حاضر می‌شود برای حفظ اسلام و مسلمانان و اصلاح امت اسلام، امر به معروف و نهی از منکر و جاری سازی سیره پیامبر اکرم (ص) زیباترین جلوه آفرینش، یعنی امام حسین (ع) را در پیشگاه اسلام عزیز قربانی کند و این پیام عاشورا است.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: اینکه امام حسین(ع) می‌پذیرد که همه اهل بیت خود و یارانش شهید شوند تا اسلام زنده بماند آغاز تابش انوار بر پیکره هستی است، این حجت بزرگ ماست که میدان جهاد برای دین خدا را با هیچ بهانه‌ای نمی‌توان ترک کرد و تنها لباس جهاد ضامن سلامت مسلمانان است.

وی با بیان اینکه اگر مردم جهل و نادانی را پیشه کنند در برابر حجت خود می‌ایستند، تصریح کرد: امروز آرامش، عزت و اقتدار ما محصول فداکاری و شهادت شهیدان است، به تعبیر حضرت علی(ع) اگر ملتی لباس جهاد را از تن بیرون کند خداوند بر اندام او لباس ذلت می‌پوشاند بنابراین باید گفت شهیدان مظاهر عزت و رمز جاودانگی ما هستند و با شهادت آنان بود که تمرکز قوای دشمن بر این سرزمین از بین رفت.

سردار سلامی افزود: همه توطئه‌های دشمن پس از انقلاب اسلامی دارای مقیاس جهانی بود و دشمن یک لحظه از اعمال فتنه‌های ویرانگر علیه ایران دست بر نداشت، از جمله جنگ تحمیلی که تجلی صف آرایی فشرده همه قدرت‌های تاریخ بشر بود، جنگی که با حضور قدرت‌های نظامی بزرگ دنیا و ثروت عرب‌ها برای شکست یک انقلاب آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: این جنگ برای نابودی انقلابی بزرگ و البته آزمونی بزرگ برای اسلام و مسلمانان بود که یک کشور تازه به انقلاب رسیده را در برابر تحریم‌های اقتصادی و نظامی قرار دهند و عراق را به چهارمین ارتش زمینی تبدیل کنند، ما با در برابر مشاوره‌های انگلیسی، مستشاران شوروی و همه سلاح‌های پیشرفته جهان جنگیدیم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدای ما نه تنها برای جلوگیری از شکست یک ملت بلکه برای ایجاد فرهنگ و اعتقادی جدید به میدان رفتند و با ایمان و اعتقاد بر هر قدرتی در این عالم چیره شدند، این درس بزرگی بود که از مکتب عاشورا گرفته شد و جنگ و دفاع مقدس انبساط عاشورا در ۸ سال بود.

وی اضافه کرد: حاصل تبعیت ملت از ولی فقیه بود که ایران توانست از آن دوران سخت و پرافتخار خارج شود، ادبیات مقاومت در این دوران ساخته شد و نفوذ دشمنان از این کشور و تمایل برای حضور در این سرزمین با ناامیدی رو‌به‌رو شد.

سردار سلامی با بیان اینکه روزها، ماه‌ها و سال‌های سختی پشت سر گذاشته شد، گفت: چهار دهه زندگی در حلقه سخت اقتصادی دشمن، محاصره علمی و ترور دانشمندان نبردی سرنوشت ساز جهانی برای انقلاب بود اما وقتی ما کتاب چهار دهه اخیر انقلاب را در برابر بزرگان جهان ورق می‌زنیم سرشار از پیروزی است که این حاصل فرهنگ جهاد و شهادت است.

وی با بیان اینکه به تدریج انقلاب با هدایت رهبر معظم انقلاب توانست دامنه‌های نفوذ خود را در اقصی نقاط عالم اسلام گسترش دهد، تصریح کرد: به این ترتیب جغرافیا و جبهه انقلاب وسیع شد، ساختارهای بزرگی از قدرت در بلاد اسلامی شکل گرفت، شکوفه های بیداری و حیات اسلامی دمیده شد و روحیه استکبار ستیزی در بلاد اسلامی جان گرفت، همچنین مسلمانان از گورستان مدرن امروز جدا شدند.

سردار سلامی ادامه داد: امروز می‌بینید که چگونه فضای تنفس استعمار در سرزمین‌های اسلامی تنگ شده است، سرزمین‌هایی که زمانی در آنجا فرش قرمز برای مقامات غربی پهن می‌شد امروز میدان جهاد برای جهاد مسلمانان شده است، از یمن که با رژیم آل‌سعود مبارزه می‌کند تا بحرین مسلمانان بیدار شده‌اند و فریادهای آگاهی بخش آن‌ها را همه جهان می‌شنود و یک انقلاب شکل گرفته است، این سرزمین‌ها هیچ گاهی مامنی برای استکبار نیست.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عراق، سرزمین دیگری است که امروز در آن یک ساختار قدرتمندی همانند بسیج ما شکل گرفته که امروز تحولات میدانی در زمین تحت سیطره این نیروی مردمی است، در آن سوی میدان حزب‌الله به عنوان افتخار جهان اسلام سایه بر رژیم صهیونیستی انداخته است.

وی با بیان اینکه ایران امن‌ترین کشور جهان در برابر انواع تهدیدها و تحریم‌ها است، گفت: ایران عزیز و مقتدر ایستاده و به مسیر خود در همه مسائل ادامه می‌دهد که این نتیجه خون شهیدان است، آنان به آرزوی خود رسیده و شما آرزوی خود را برای این انقلاب هدیه کرده‌اید، ما برای مقابله با دشمن در هیچ سطحی ترسی نداریم.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: امروز آنچه نگرانش هستیم توطئه پیچیده تلاش دشمن برای نفوذ در قلب‌ها و ذهن‌ها برای سست کردن باورها، اندیشه، تفکر و ارزش‌های ماست، توطئه‌ای که امروز می‌خواهد چهره معصومانه جوانان ما را با چهره شیطانی تخریب کند و نماز و حجاب را از جامعه ما بگیرد.

وی افزود: استراتژی حجاب ستیزی و نماز ستیزی تهدید بسیار بزرگی برای جامعه ماست و ما امروز باید بیرق دفاع از اسلام را دست بگیریم و باید دانست دشمن تنها زمانی پیروز می‌شود که در دل‌های ما رخنه کند و باید دانست آموزه‌های قرآنی رمز شکوه و بزرگی ماست و ما به فضل الهی برای فتح قله‌های بزرگی پیش می‌رویم.

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به فروپاشی اخلاقی رسیده است، مناظره ۲ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را می‌بینید، کسانی که نشانه افراد کامل در غرب هستند پس از مناظره همه ملت آمریکا را شکست خورده دیده‌اند و این نشان از فروپاشی اخلاقی دشمن دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا دچار بی عملی است، از نظر اقتصادی در مرحله سختی قرار گرفته و شاخص‌های زوال یک امپراتوری در مشخصه‌های یک قدرت موجود است و اگر صبر کرده و به ظالمان تکیه نکنیم صبح پیروزی نزدیک است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=167647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x