تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پر ترددترین محور مواصلاتی کشور قربانی بی تدبیری شد/بهمن دست از سر کرج – چالوس بر نمی دارد

  • کد خبر : 179825
  • 18 بهمن 1395 - 15:48
پر ترددترین محور مواصلاتی کشور قربانی بی تدبیری شد/بهمن دست از سر کرج – چالوس بر نمی دارد

جاده کرج – چالوس به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و گردشگری کشور طی ۲۰ روز گذشته براثر بارش برف سنگین و سقوط بهمن ۵ بار مسدوده شده است.

به گزارش کمال مهر «محور کرج – چالوس بازگشایی شد»، این خبری بود که ظهر امروز مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز با اعلام آن گفت: جاده کرج – چالوس به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و گردشگری کشور طی ۲۰ روز گذشته براثر بارش برف سنگین و سقوط بهمن ۵ بار مسدوده شده است.
و اما این روزها کرج – چالوس به عنوان پرتردد ترین محور مواصلاتی کشور البرز را دستخوش حوادث زیادی کرده است، بگونه ای که موجب رقم زدن بهمنی تلخ در این استان شده و مردم چندین روستا از جمله طالقان را گرفتار کرد.
طی روزهای اخیر بر اثر بارش برف و یخبندان و لغزندگی جاده ٣ خودرو در جاده کرج – چالوس به داخل رودخانه سقوط کردند و در این محور شاهد ٩ بهمن حدفاصل امام چشمه تا کندوان بودیم و البته هلال احمر البرز به ۶٠٠ حادثه دیده خدمات رسانی کرده و ٢ نفر مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

اسکان ٢٠ مسافر و توزیع حدود ۵٠ عدد کنسروجات از دیگر خدمات هلال أحمر البرز  در جاده کرج – چالوس بود معاون هلال احمر البرز از مردم خواست در صورت نیاز امدادی با سامانه ١١٢ تماس حاصل کنند چرا که جاده کرج – چالوس از عصر شنبه به دلیل بارش سنگین برف و خطر سقوط بهمن، مسدود اعلام شد.
سقوط ۱۶بهمن سنگین و ادامه بارش برف در جاده چالوس و نجات ۲ نفر براثر بارش برف سنگین و کولاک در مسیرهای صعب العبور شهرستان طالقان توسط پلیس و بازگشایی محور کرج – چالوس نیث در ادامه البرز شاهد آن بود.
۴۰ بهمن در یک روز روزهای سختی را برای مسافران و راهداری شهر کرج رقم زد و توانست در مدت زمانی کوتاه این محور را مسدود کند، و مصائب محور مواصلاتی کرج – چالوس در حالی رخ می دهد که بعد از پیگیری‌‌ های نمایندگانی که استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضاء کرده بودند وی در کمیسیون عمران حاضر نشد و در عمل به این کمیسیون توهین کرد.
و اما در میان بی توجهی آخوندی وزیر راه و شهرسازی به محورهای مواصلاتی داخلی و ایمن سازی آنها و واردات ایرباس های مرجوعی و ذوق زدگی مسئولین کرج – چالوس همچنان شهر کرج را دستخوش حوادث کرده و جان مردم قربانی بی تدبیری متولیان امر خواهد شد.

ای منبع : البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=179825

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x