تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

پرده‌برداری از تخلف بزرگ مربی سرشناس فوتبال

  • کد خبر : 213318
  • 19 خرداد 1397 - 5:05

سرمربی کروات و سرشناس العین اتهامات وارد شده به خود در رابطه با پرونده انتقال لوکا مودریچ را بی اساس خواند و اعلام کرد بی گناهی خود را ثابت می‌کند.

پرده‌برداری از تخلف بزرگ مربی سرشناسبه گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ چند روز قبل روزنامه‌های ورزشی کرواسی از تخلف بزرگی پرده برداشتند. طبق ادعای‌این رسانه‌ها زوران مامیچ،سرمربی کروات و سرشناس تیم العین امارات به دلیل انجام پولشویی در پروسه انتقال لوکا مودریچ از تیم دینامو زاگرب به تاتنهام در سال ۲۰۰۸ به ۴ سال و۱۱ ماه زندان محکوم شده است. از طرف دیگر برادر مامیچ هم که در آن زمان مدیریت اجرایی باشگاه دینامو را به عهده داشته به دلیل پولشویی و فرار از پرداخت مالیات به ۶ سال حبس محکوم شده است.

حال زوران مامیچ در واکنش به این مطالب منتشر شده، پاسخی را در صفحات مجازی خود قرار داده و اعلام کرده است:

این قضاوت ناعادلانه مانع از ادامه فعالیت من به عنوان مربی نمی‌شود. من مانند گذشته با شور و اشتیاق به کار خود ادامه می‌دهم و همراه با تیمم اردوهای آماده‌سازی قبل از فصل را پشت سر گذاشته و به دنبال کسب پیروزی‌ها و عناوین مختلف می‌روم.


بیشتر بخوانید: زمانی: اتهامات در مورد مک درموت صحت ندارد


وی در ادامه گفت: من دوست دارم که همه از روند بررسی این پرونده و هم‌چنین رای ناعادلانه‌ای که صادر شده است اطلاع یابند و از جزییات با خبر شوند. مطمئنا من به رای صادر شده اعتراض خواهم کرد و بی گناهی ام را به طور کامل ثابت می‌کنم.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=213318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x