تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

  • کد خبر : 48347
  • 02 مرداد 1393 - 17:36
پذیرش دانشجو بدون آزمون در مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج

رئیس مرکز آموزش عالی علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از پذیرش دانشجو بدون آزمون ورودی در هفت عنوان کد رشته در این مرکز خبر داد.

به گزارش گروه علمی کمال مهر به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، حسین آبین با اعلام این خبر گفت: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج بدون آزمون ورودی در مقطع کاردانی و به صورت ترمی در مهر ماه ۱۳۹۳ دانشجو می‌پذیرد.
وی با بیان عناوین کد رشته‌ها افزود: «کاردانی حرفه‌ای سینما – تصویربرداری»، «کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – نقاشی»، «کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – عکاسی»، «کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – گرافیک»، «کاردانی حرفه‌ای هنرهای تجسمی – نقاشی ایرانی»، «کاردانی فنی معماری – معماری شهری» «کاردانی فنی شهرسازی» عناوین این کد رشته‌ها است.
آبین خاطر نشان کرد: اکثر واحدهای درسی در رشته‌های تحصیلی فوق به صورت عملی ارائه می‌شود و دانشجویان با ثبت نام در این رشته‌ها با گذراندن ترم یک می‌توانند در عرصه اشتغال حضور یابند.
این مسئول با بیان این‌که دوره‌ی کارشناسی این کد رشته‌ها به کد رشته‌های این مرکز افزوده خواهد شد تصریح کرد: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج با برگزاری نمایشگاه‌ها، کارگاه‌های آموزشی، دوره‌های کاربینی و کارورزی، دانشجویان را برای حضور فعال در بازار کار آماده می‌کند.
وی با اشاره به مهلت ثبت نام در این کد رشته‌ها تصریح کرد: علاقه‌مندان برای ثبت نام در کد رشته‌های مذکور از تاریخ ۳۱ تیر ماه لغایت شش مرداد می‌توانند به آدرس www.sanjesh.org  مراجعه و یا با شماره‌های ۰۲۶۳۲۵۳۶۴۶۹ و ۰۲۶۳۲۵۰۸۲۲۲ داخلی ۱۰۹ تماس حاصل نمایند.
قابل ذکر است؛ مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی کرج از سال ۱۳۸۶ با کد رشته‌های محدود و ۲۵۰ دانشجو شروع به فعالیت نموده است و در حال حاضر در این مرکز یک هزار و ۴۳۳ دانشجو در ۱۷ کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حال تحصیل هستند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=48347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x