تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

پایانه تاکسیرانی حاشیه اتوبان تهران – کرج بهسازی و زیبا سازی شد

  • کد خبر : 39769
  • 31 اردیبهشت 1393 - 10:30
پایانه تاکسیرانی حاشیه اتوبان تهران – کرج بهسازی و زیبا سازی شد

پایانه تاکسیرانی حاشیه اتوبان تهران – کرج به منظور رفاه حال همشهریان و تاکسیرانان بهسازی و عملیات ساماندهی و زیباسازی در آن اجرایی شد.

داوود شعبانی در گفتگو با  ادامه داد: تمرکز جابه جایی مسافران درون و برون شهری در پایانه های مسافربری موجب کاهش ترافیک و سهولت دسترسی شهروندان به ناوگان حمل و نقل عمومی می شود و آسایش و رفاه عمومی را به دنبال دارد.

این مسئول، توسعه پایانه های حمل و نقل عمومی را یکی از اولویت های این سازمان برشمرد که این امر موجب دسترسی آسان تر شهروندان به وسایل نقلیه عمومی می شود.
شعبانی افزود: نصب تابلو های راهنما، سایبان، مبلمان های شهری، خط کشی، تامین سیستم روشنایی و ساماندهی سرویس های بهداشتی از جمله اقداماتی است که به منظور رفاه حال رانندگان و مسافران در پایانه تاکسیرانی حاشیه اتوبان تهران – کرج به اجرا گذاشته شده است.
صدور مجوز تردد خودروهای باربری سنگین توسط سازمان
وی در بخش دیگری از سخنانش از صدور مجوز تردد خودروهای باربری سنگین توسط سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری کرج از ابتدای خرداد ماه جاری خبر داد و بیان کرد: مجوز تردد کلیه خودروهای سنگین حمل بار از ابتدای خرداد ماه ۹۳ جهت تردد در سطح کلانشهر کرج  توسط سازمان پایانه های مسافر و بار صادر خواهد شد.
شعبانی از امضاء تفاهم نامه مشترک با پلیس راهور استان البرز خبر داد و افزود: طی جلسه کمیسیون ماده ۲۰ مصوب هیئت دولت که با حضور معاون حمل و نقل شهرداری کرج،  رییس پلیس راهور استان البرز، رییس پلیس راهور کلانشهر کرج، مدیر عامل و معاونان سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری کرج و نماینده استانداری البرز برگزار شد، مقرر گردید مجوز تردد کلیه خودروهای سنگین حمل بار از ابتدای خرداد ماه ۹۳  جهت تردد در سطح کلانشهر توسط سازمان پایانه های مسافر و بار شهرداری کرج صادر شود.
موسوی از صدور این مجوزها از ابتدای خرداد ماه جاری سخن گفت و ادامه داد: تمام شرکتهای مجاز حمل و نقل بار درون شهری می توانند با مراجعه به حوزه مدیریت حمل و نقل بار سازمان پایانه های مسافر و بار واقع در فلکه اول رجائی شهر، ابتدای خیابان مطهری، نسبت به اخذ مجوز های لازم جهت تردد اقدام کنند.
وی در پایان هدف از این تفاهم نامه را  اجرای ماده  قانون توسعه حمل و نقل  و مواد  ۳۱ و ۳۲ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خواند و افزود: بر اساس تصویب نامه هیئت دولت در مورخ ۲۶/۶/۹۱ تخلفات مربوط به شرکتهای حمل و نقل بار  از خرداد ماه جاری  در کمیسیون ماده ۲۰ در محل سازمان پایانه های مسافر و بار تشکیل و رسیدگی خواهد شد.

منبع: پایگاه خبری شهرداری

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=39769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x