تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پاتایا شهر توریستی خانواده‌ها می‌شود! / خودرو باز هم گران می‌شود؟ / شوی لباس بهائیان در کرج!

  • کد خبر : 53717
  • 10 شهریور 1393 - 19:19
پاتایا شهر توریستی خانواده‌ها می‌شود! / خودرو باز هم گران می‌شود؟ / شوی لباس بهائیان در کرج!

داعشی ها، سر یاران خود را بریدند و بردند!، بازار سیاه شماره‌های چهار رقمی تلفن، اعتراض بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی، فیلمبرداری اکشن از ماشین عروس،بازار دلالی به «تخمک و جنین» رسید!، زمین خوردن بکام با موتور گران قیمتش و … از مهم ترین اخبار فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی کمال مهر ، هر روز شاهد تولید حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری هستیم که رصد تمام این اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نیز خارج؛ برای تسهیل در مرور این اخبار، تلاش داریم گزیده‌ای از اخبار سیاسی سال ۹۳ را در قالب یک بسته خبری در اختیار مخاطبان قرار دهیم.

«پاتایا» تایلند شهری توریستی برای خانواده ها می شود

به گزارش عصر ایران دولت نظامی جدید تایلند به همراه دولت منطقه ای و نیروهای نظامی این کشور کار پاکسازی شهر پاتایا را از فواحش خیابانی و مراکز غیر قانونی فحشا آغاز کرده اند.دولت نظامی جدید تایلند می گوید می خواهد این شهر را که به بدنامی شهره است و غالبا محل جذب توریست های عیاش و بی بندوبار بوده است، به شهری برای جذب توریست های خانوادگی تغییر دهد.برای این منظور دولت نظامی تایلند آغاز به جمع کردن فواحش خیابانی و بستن کلوپ های غیر قانونی سکس و فحشا کرده است.”سو پاتی بونکرونگ ” فرماندار جدید شهر پاتایا اعلام کرده است می خواهد تمامی فواحش خیابانی را از سطح شهر جمع کند و این شهر را به یک شهر توریستی خانواده تبدیل کند.او اعلام کرد پیش از استقرار دولت نظامی جدید هر شب شاهد بیش از ۲۰ یا ۳۰ مورد جیب بری در شهر پاتایا بوده ایم اما از زمان استقرار دولت جدید هر شب ماموران ۲۰ تا ۳۰ دزد را دستگیر می کنند و این گونه امنیت به شهر بازگشته است.از زمان استقرار دولت نظامی جدید تایلند همه روزه به طور متوسط ۱۰۰ زن خیابانی از سوی پلیس دستگیر شده است و کلوپ های شبانه بدون مجوز تعطیل می شوند.

یاد هتل‌های خیالی «مشایی» بخیر!

به گزارش ایسنا، حرف‌های مسعود سلطانی‌فر – رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری – درباره‌ی هتل‌سازی و اختصاص وام، نمک به زخم قدیمی حرف‌های «اسفندیار رحیم‌مشایی» می‌پاشد، زمانی که سکان این سازمان را به‌دست داشت و هربار وعده‌ای برای بهبود شرایط در زیرساخت‌های گردشگری می‌داد؛ وعده‌هایی که حالا فقط خاطرات‌شان باقی مانده است.رحیم‌مشایی قول داده بود، آن‌قدر هتل ساخته شود که نتوان آن‌ها را شمرد، یا یک‌هزار سرویس بهداشتی و مجتمع بین‌ راهی را یکی – دو ساله به چرخه‌ی خدمات وارد کند، یا ساخت هتل‌های هفت‌ستاره، و وعده‌هایی بسیار از این دست که سرانجام هیچ‌کدام‌شان تا پایان دولت دهم معلوم نشد.حالا نوبت مسعود سلطانی‌فر است که در جایگاه معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فکری برای این کمبودها کند و وعده‌هایی برای درخشان‌تر شدن نمره‌ی کارنامه‌ی مدیریتی‌اش در این سازمان بدهد؛ اما ظاهرا آقای رییس خوب می‌داند، سنگ بزرگ علامت نزدن است. سلطانی‌فر تا حالا فقط قول ساخت ۱۴ هتل را تا آخر سال داده است، چند روز پیش هم از بهره‌برداری چندتایی از آن‌ها در شهرهایی مانند بروجن، بیرجند و ارومیه که البته چندان هم جزو مقاصد مهم گردشگری داخلی یا خارجی نیستند، خبر داد.

داعشی ها، سر یاران خود را بریدند و بردند!

به گزارش روزنامه جمهوری اسلامی: در جریان شکستن محاصره منطقه آمرلی عراق توسط ارتش و نیروهای مردمی که طی دو روز گذشته صورت گرفت، تروریست های داعش که از دو ماه قبل این شهر را در محاصره خود داشتند، مرتکب جنایات جدیدی شدند.آنها برای مخفی نگاه داشتن هویّت اعضای خود اقدام به بریدن سرمجروحین و کشته شدگان و بردن سرها با خود نمودند. نکته قابل توجه اینکه تروریست های محاصره کننده آمرلی که با داعش همکاری می کردند، از نیروهای بعثی بودند.

بازار سیاه شماره‌های چهار رقمی تلفن

به گزارش مهر، سرشماره‌های چهار و پنج رقمی مخابرات که به دلیل تعداد محدودشان جزء سرمایه‌های ملی کشور تلقی می شوند، این روزها در بازار آزاد چند صد میلیون تومان به فروش می‌رسند و تاکنون هیچ نهاد نظارتی و سازمان مسئولی برای ساماندهی این خطوط اقدام نکرده است.

اعتراض بازیکنان پرسپولیس بعد از پیروزی

به گزارش خبرآنلاین، دوشنبه هر هفته، اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس دور هم جمع می شوند و یک جلسه را پشت سر می گذارند. به طور معمول، دستورالعمل جلسات از قبل مشخص است و اعضا نیز برای بررسی موارد آن، در جلسه صحبت می کنند. اما جلسه این هفته بنا به دلایلی لغو شد.جالب اینکه تا قبل از بازی با صبا در قم، بازیکنان پرسپولیس هرگز به بی پولی های باشگاه اعتراضی نمی کردند اما به محض اینکه دو گل به صبا زدند و ۳ امتیاز گرفتند، اعتراضات شروع شد. روز گذشته نیز به این مساله اشاره کرده بودیم که اعتراض بازیکنان پرسپولیس بی موقع است و آنها در شرایط فعلی باید به فکر افزایش امتیازات شان باشند نه اخذ پول بیشتر. از طرف دیگر ماجرای پاس نشدن چک جدید اسپانسر باشگاه، مشکلات مالی پرسپولیس را بیشتر کرد. موعد چک، روز شنبه بود اما باز هم این چک پاس نشد تا عملکرد اقتصادی علیرضا رحیمی مدیرعامل پرسپولیس و همکارانش با یک دست انداز بزرگ مواجه شود.

فیلمبرداری اکشن از ماشین عروس + عکس

بازار دلالی به «تخمک و جنین» رسید!

به گزارش خراسان، دلالان با دادن آگهی های دیواری در سطح شهر و حتی سایت ها گیرنده و دهنده تخمک و جنین را پیدا می کنند این دلالان از زوج های نابارور که در واقع گیرنده جنین و به دنبال فرزند دار شدن هستند مبلغی بین ۹ تا ۱۲ میلیون تومان مطالبه می کنند و از این مبلغ فقط بین ۵ تا ۷ میلیون تومان را به دهنده جنین که خانم های متأهل که سن آن ها بین ۲۴ تا ۳۰ سال است و شرایط باروری مطلوب را دارند می دهند که متأسفانه در سال های اخیر افزایش میزان ناباروری کار این دلالان را سکه کرده است به هر حال چه موانعی بر سر راه زوج هایی که از فرزند دار شدن محروم هستند و می خواهند از طریق اهدای جنین صاحب فرزند شوند وجود دارد و از طرفی تبعات حضور دلالان در این عرصه چه می تواند باشد؟

زمین خوردن بکام با موتور گران قیمتش + عکس

دیوید بکام در کالیفرنیا سوار برموتورسیکلت هارلی دیویدسن کلاسیکش توسط پاپاراتزیها شکار شد و البته در حین سواری کنترلش از دست رفت و به زمین خورد.

درخواست جدید خودروسازان برای گرانی!

به گزارش دنیای اقتصاد: در شرایطی که در روزهای پس از اعلام کاهش سه‌درصدی قیمت خودرو، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از «طرح جدیدی برای تعیین قیمت» صحبت به میان آورده‌اند، تا به امروز تنها پاسخ شورای رقابت و خودروسازان به این موضوع «سکوت» بوده و هست.سیاست سکوت خودروسازان با توجه به اینکه آنها پیش از این نیز اعلام کرده بودند مطیع رای شورای رقابت خواهند بود، طبیعی به‌نظر می‌رسد؛ اما شنیده‌ها حاکی از این است که وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری خودرو، خودروسازان را به سکوت در برابر نمایندگان مجلس و برنامه‌های آنها برای قیمت‌ خودرو، دعوت کرده است. با این حال سکوت این روزهای خودروسازان یک روی دیگر هم دارد.اگرچه خودروسازان فروش خود را بر اساس کاهش سه درصدی آغاز کرده‌ و بر این اساس پیش می‌روند، اما همزمان و در سکوت درخواست افزایش قیمت محصولات خود را هم پیگیری می‌کنند. آن طور که خودروسازان می‌گویند، تورم ۶ ماهه امسال در فرمول شورای رقابت نادیده گرفته شده و از همین رو آنها درخواست جدیدی برای افزایش قیمت ارائه داده‌اند.طبق فرمول شورای رقابت هر ۶ ماه یکبار باید تورم بخشی بازنگری شده و قیمت‌های جدید بر اساس آن اعلام شوند و این در حالی است که به گفته خودروسازان قیمت‌های فعلی در اردیبهشت‌ماه و بر اساس تورم سال ۹۲ تعیین شده‌اند.حالا خودروسازان با توجه به اینکه تعیین دوباره قیمت خودرو براساس نرخ تورم ۶ ماه اول امسال را حق خود می‌دانند، درخواست افزایش قیمت را به شورای رقابت نیز ارسال کرده‌اند.خودروسازان عقیده دارند چنانچه قیمت خودرو بر اساس تورم بخشی ۶ ماهه ابتدایی امسال بررسی و تعیین شود، قیمت خودرو قطعا با افزایش همراه خواهد بود.

آموزش بمب‌سازی در منزل!

به گزارش ایسنا: نهاد “الملاحم” شاخه تبلیغاتی القاعده در مجله جدید خود به زبان انگلیسی به نام “فلسطین خیانت وجدان گناهکار” با مطرح کردن و آموزش راه‌های مختلف ساخت مواد منفجره و بمبگذاری کردن خودرو، اعلام کرده که القاعده در آینده نزدیک مناطقی را در داخل آمریکا مورد هدف قرار می‌دهد.این مجله انگلیسی زبان وابسته به القاعده نوشته است که کازینوهای لاس وگاس، نفت کش‌ها، دانشکده‌های نظامی، فروشگاه‌های معروف، میدان تایمز در نیویورک و مقر رئیس نیروی هوایی آمریکا در کلورادو را مورد هدف قرار خواهد داد.این ادعا نشان می‌دهد که احتمال حمله به داخل آمریکا از سوی القاعده نزدیک است.یک مسئول نیروی هوایی آمریکا در این باره گفت: ما به خوبی آگاه هستیم که علم، تجربه و هوشیاری خاصی پشت مجله مذکور وجود دارد و احتمال اجرایی شدن تهدیدات القاعده وجود دارد.گروه تروریستی القاعده از تمام مسلمانان جهان خواسته تا برنامه‌های مطرح شده در مجله را دنبال کنند و به حملات در داخل آمریکا بپردازند.این مجله وابسته به تندروهای مسلح به چگونگی ساخت بمب در منزل و چگونگی ساخت و استفاده از بمب‌های دست ساز در خودرو پرداخته است تا جایی که باعث شده در آمریکا تدابیر شدید امنیتی اتخاذ شود.

شوی لباس بهائیان در کرج!

به گزارش نسیم، اخیرا زمزمه‌هایی درباره برگزاری یک شوی لباس نامتعارف و دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی در مکانی واقع در کرج به گوش می‌رسید. پیرو این مطلب، یک گروه بازرسی به محل اعزام شده و پس از بررسی مشخص شد که این مکان در جهت ارائه شو و فروش لباس‌های زنانه فعالیت می‌کند.لباس‌های عرضه‌شده در این شو طرح‌ها و تصاویری نامناسب و خلاف ارزش‌های اسلامی داشته، نوع چیدمان وسایل این مکان و مجهز بودن آن به امکاناتی برای عکاسی از بازدیدکنندگان نیز بسیار غیرمتعارف بوده‌است.در جریان این بازرسی مشخص شد که مجریان این طرح و سرمایه‌گذار اصلی آن، عضو فرقه ضاله بهائیت هستند. این اولین‌بار نیست که بهائیان در مسیر اشاعه بی‌بندوباری و تضعیف فرهنگ حجاب در جامعه تلاش می‌کنند بلکه آنها در طول تاریخ همواره در این عرصه فعال بوده و به اشکال مختلف و در قالب‌های گوناگون در این زمینه اقدام کرده‌اند. این‌بار نیز آنها حجاب و لباس زنان را هدف قرار داده‌اند تا با گسترش پوشش‌های نامتعارف و به دور از فرهنگ و ارزش‌های اسلامی، به‌تدریج فرهنگ حجاب و ارزش آن را در جامعه کمرنگ ساخته و بی‌بندوباری را -که منشأ آسیب‌های بعدی است- رواج دهند.

اعتراض مردم به عشق زباله در کرج +عکس

خانه ای که در طی ماهها با کوهی از زباله دیگر به خانه شبیه نبود، در روزهای اولیه سال جاری و پس از شکایات متعدد مردمی، بالاخره شهرداری و نیروی انتظامی دست به کار شدند و دهها کامیون زباله از این خانه خالی کردند.زباله های مختلف در جای جای این خانه تلنبار شده بود به طوریکه پشت بام این خانه به کوهی از زباله تبدیل شده بود.به گفته همسایه های این مرد ۴۵ ساله که در فاز چهار مهرشهر ساکن است، مردم تا یکی دو ماه از بوی تعفن زباله های این خانه آسایش داشتند که دوباره همسایه ها از بوی تعفن شدید و هجوم حشرات و موش به ستوه آمده اند.ظاهرا تا قبل از جمع آوری زباله ها توسط شهرداری ، این مرد عاشق زباله که نادر نام دارد فقط اقدام به جمع آوری زباله های خشک می کرد ولی اکنون زباله های تر را هم به محتویات خانه افزوده است .این فرد شب ها برای جمع کردن زباله ها با رفتگران شهرداری نیز درگیری دارد.حالا شب های زیادی است که ساکنان این منطقه و بخصوص همسایه های این خانه از صدای مداوم سگ آن خواب راحت ندارند، بنا به گفته همسایه ها، این مرد برای نگهبانی از زباله ها و جلوگیری از ورود اغیار به خانه اش یک قلاده سگ به منزل خود آورده است.مردم برای خلاص شدن از بوی تعفن زباله ها و شر این همسایه و سگش باز هم راهی مراجع مختلف از جمله شهرداری منطقه شده اند و ظاهرا ماموران شهرداری نیز برای ارایه تذکر به در خانه این فرد آمده اند ولی بازهم همچون گذشته با در بسته و بی جواب مواجه شده اند.

عاقبت تقلب زیاد دانش آموزان! + عکس

انتهای پیام /

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=53717

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x