تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

ورزش کشور پس از انقلاب متحول شده است

  • کد خبر : 19999
  • 15 بهمن 1392 - 10:32
ورزش کشور پس از انقلاب متحول شده است

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی را در حوزه پیشرفت‌های ورزشی توصیف کرد و گفت: ورزش کشور پس از انقلاب متحول شده است.

 

 

کمال مهر:

علیرضا جوانمردی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند ملت ایران که در ۲۲ بهمن ۵۷ با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دستاوردهای بسیاری برای مردم ایران به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دستاورد انقلاب در حقیقت تحقق همان شعار معروف استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است؛ ملت ما امروز در جهان آزاد و دارای استقلال بوده و از نظامی مبتنی بر تعالیم دین مبین اسلام بهره‌مند است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه ورزش بوده، به صورتی که ورزش ایران پس از انقلاب متحول شده است.

جوانمردی اضافه کرد: مهم‌ترین تحولی که در ورزش ما به وجود آمده، مربوط به ترویج روحیه پهلوانی و جوانمردی در میان ورزشکاران است، به صورتی که امروز صرف کسب مقام‌ها و عناوین دیگر به تنهایی حائز اهمیت و مهم نیست.

وی خاطرنشان کرد: همچنین پس از انقلاب اسلامی امکانات ورزشی دیگر محدود به شهرهای بزرگ و تهران نیست و تلاش‌های بسیاری برای دسترسی تمام مردم به ویژه در مناطق دورافتاده و روستایی به امکانات ورزشی انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به پیشرفت‌های ورزش استان در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: پیشرفت ورزش در البرز از جمله مهم‌ترین برنامه‌های توسعه‌ای است و امروز شاهدیم که استان در رشته‌های مختلف ورزشی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

جوانمردی خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه امروزه ورزشکاران بسیاری به نمایندگی از استان البرز در تیم‌های مختلف ملی حضور دارند که این امر نشان‌دهنده رشد و توسعه چشم‌گیر رشته‌های مختلف ورزشی در این استان است.

وی در پایان گفت: این پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است و به طور قطع در آینده نیز با قدرت بیشتری تداوم خواهد داشت.

 

 

 

 

فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=19999

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x