تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

واکنش هافبک پرسپولیس به شهادت مرزبان ایرانی

  • کد خبر : 31271
  • 06 فروردین 1393 - 9:40
واکنش هافبک پرسپولیس به شهادت مرزبان ایرانی

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شهادت مرزبان ایرانی توسط تروریست ها عید ما را پر از غم کرد.

به گزارش کمال مهر، رضا حقیقی در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه با تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتیم آماده برگزاری یک بازی بسیار خوب مقابل داماش هستیم. ما کار بسیار سختی مقابل داماش داریم اما همه بچه‌ها هم قسم هستند تا انشاءالله یک روز خوب را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: آمادگی صددرصد خوبی داریم و می‌دانیم هرگز نباید داماش را دست کم بگیریم و به همین دلیل با تمام قوا به رشت می‌رویم تا دست پر به تهران برگردیم. من هم قول می‌دهم بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش بگذارم.

حقیقی با تسلیت گفتن شهادت یکی از مرزبانان کشورمان گفت: سلامتی مرزبانان و خلاص شدن از دست دشمنان آرزوی من بود. وقتی که خبر شهادت یکی از آنها را شنیدم نمی‌دانستم چطور آن را بپذیرم. به نظر من این اتفاق عید را به کام ما تلخ کرد و از همین جا به خانواده این شهید بزرگ تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم که خون این شهید پایمال نشود چون ما باید همیشه به سربازانی که از این مرز و بوم دفاع می‌کنند افتخار کنیم. این سربازان فقط وظیفه خود را انجام می‌دادند و به نظرم اشرار چوب این کار خود را خواهند خورد. من مطمئن هستم و به نوبه خودم این اتفاق تلخ را به تمام ایرانی‌ها تسلیت می‌گویم و آرزویم آزادی چهار مرزبان دیگر است.

حقیقی در پایان در پاسخ سوالی که آیا کدورتش با صادقیان برطرف شده یا خیر، گفت:‌ الان فقط به موفقیت پرسپولیس فکر می‌کنم نه هیچ چیز دیگر. من با هیچ کس مشکلی ندارم و فقط به دنبال گرفتن ۹ امتیاز برای پرسپولیس هستم.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x