تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش سیدجلال به اشتباه بودن پنالتی پرسپولیس

  • کد خبر : 218892
  • 19 آذر 1397 - 10:07

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر فردی می‌خواهد صحنه‌های بازی پرسپولیس را کارشناسی کند درست همه چیز را ببیند و برای خودش حرف نزند.

سیدجلال حسینی

به گزارش «کمال مهر»، اتفاقات داوری بازی تیم‌های سپاهان و پرسپولیس هنوز ادامه دارد و کارشناسان در خصوص صحنه‌های مشکوک نظرات متفاوتی ارائه می‌دهند که در همین رابطه علی خسروی کارشناسی داوری کشورمان هم با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی نظرات خود را درباره صحنه‌های مورد اشاره اعلام کرد. (فیلم کارشناسی خسروی را اینجا ببینید)

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در همین رابطه گفت: واقعاً تعجب می‌کنم که کارشناس داوری برنامه شب‌های فوتبالی چطور کارشناسی می‌کند. او فقط برای خودش حرف می‌زند و بهتر است  اگر قرار است کار کارشناسی صورت بگیرد صحنه‌ها را با دقت مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: این کارشناس می‌گوید اگر دست بازیکن مهاجم باز باشد خطا است آن وقت بازیکن تیم سپاهان با دست باز روی صورت من کوبیده و کارشناس برنامه می‌گوید خطا نیست!  این حرف‌ها یعنی چه؟ اگر باشگاه پرسپولیس سکوت می‌کند یا ما چیزی نمی‌گوییم دلیل نمی‌شود که آقایان هرچه دل‌شان می‌خواهد بگویند و ما هم سکوت کنیم.

حسینی گفت:‌ در صحنه‌ای که داور کارت اول را به بازیکن سپاهان داد دقت کنید. بازیکن سپاهان با آرنج به صورت من کوبید و نمی‌دانم برخی کارشناسان چه صحنه‌هایی را می‌بینند که کارشناسی می‌کنند. بهتر است آقایان صحنه‌ها را به دقت ببینند بعد حرف بزنند. اگر قرار بر کار کارشناسی است بهتر است که همه چیز شفاف بررسی شود نه اینکه فقط صحنه‌های مربوط به پرسپولیس در چند قسمت پخش کنند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218892

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x