تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

همگرایی در تیم اقتصادی دولت حادث نشده /دولت برنامه ای برای اختصاص سبد دوم کالا در ماه رمضان ندارد

  • کد خبر : 44586
  • 07 تیر 1393 - 10:01
همگرایی در تیم اقتصادی دولت حادث نشده /دولت برنامه ای برای اختصاص سبد دوم کالا در ماه رمضان ندارد

نایب رییس کمیسیون شورا ها گفت: دولت برنامه ای را برای اختصاص سبد دوم کالا در ماه رمضان، اعلا م نکرده است.

گروه اقتصادی«کمال مهر»؛ 

محمد جواد کولیوند نماینده کرج ، اشتهارد و آسارا در مجلس در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر یکی از بزرگترین چالش های موجود بر سر راه دولت در رابطه با مدیریت کشور، بحث اقتصاد است.


وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در ۶- ۷ سال گذشته شعارهای سال ها را ترکیبی از اقتصاد و بر اساس جهت گیری اقتصادی انتخاب کرده اند افزود: این مسئله نشان دهنده اهمیت توجه به بحث معیشت، اشتغال و اقتصاد کشور
است.

نایب رییس کمیسیون شوراها با بیان اینکه دولت تمام ظرفیت خود را برای مدیریت اقتصادی بکار گرفته است گفت: در این راه همگرایی تیم اقتصادی دولت از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت وجود چند صدایی قطعا در این راه مشکلاتی ایجاد خواهد شد.

کولیوند با بیان اینکه به نظر نمی آید همگرایی تیم اقتصادی دولت صد در صد شکل گرفته باشد تصریح کرد: همگرایی تیم اقتصادی دولت نیازمند وجود همگرایی لازم میان دستگاه ها و سازمان های مختلف اقتصادی است و این در حالی است که هر کدام از این دستگاه هاا به تنهایی از پیچیدگی زیادی برخوردار هستند.

وی افزود: اگرچه در حال حاضر همگرایی صد در صدی تیم اقتصادی حادث نشده اما دولت می کوشد تا بتواند با رونق تولید داخل، اقتصاد و رکود اقتصادی را مدیریت کند.

نایب رییس کمیسیون شوراها تصریح کرد: در صورتی که دولت بخواهد این راه نجات را برای کشور انتخاب کند می بایست به افکار مختلف توجه نماید و میزان همگرایی و همصدایی تیم اقتصادی خود را افزایش داده و میان دستگاه های تاثیر گذار بر اقتصاد هماهنگی حداکثری را ایجاد کند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان دولت برنامه ای برای  اختصاص سبد دوم کالا به مردم دارد یا خیر اظهار داشت: با توجه به اینکه در مرحله اول اختصاص سبد کالا عملکرد بانک اطلاعاتی دولت مشکلاتی را  بوجود آورد که البته دستگاه اجرایی از مردم عذرخواهی هم کرد، فعلا دولت برنامه ای را برای اختصاص سبد کالا اعلام
نکرده  مگر اینکه بانک اطلاعاتی دقیقی ایجاد شود.

کولیوند افزود: دولت در حال حاضر برنامه ای را برای اختصاص سبد دوم کالا در ماه مبارک رمضان نداشته مگر آنکه دستگاه ها و ارگان های مختلف بن ویزه رمضان را به کارمندان خود اختصاص دهند اما دستگاه اجرایی برنامه ای را در غالب اختصاص سبد کالا به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان اعلام نکرده است.

انتهای پیام/ص

 

منبع : تیتر ۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=44586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x