تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

هفتم تیر نماد مظلومیت ایران اسلامی است

  • کد خبر : 42564
  • 24 خرداد 1393 - 12:36
هفتم تیر نماد مظلومیت ایران اسلامی است

رییس ستاد برگزاری مراسم هفتم تیر استان البرز ؛ هفتم تیر را نماد مظلومیت ایران اسلامی دانست و نماد این روز را شهید مظلوم بهشتی عنوان کرد.

به گزارش  گروه استانی«کمال مهر»؛  حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی  در نخستین جلسه  ستاد  برگزاری مراسم هفتم تیر استان البرز که روز چهارشنبه مورخ ۲۱/۰۳/۹۳ در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار گردید، خاطر نشان کرد : کشورهایی که دم از حقوق بشر و دموکراسی می زنند همواره در ترور شخصیت های کشور نقش داشته اند .

وی، افزود:کشورهایی مانند آمریکا ، انگلیس و اسرائیل همواره حامی ترور و تروریسم در جهان علی الخصوص ایران اسلامی بوده اند؛ لذا می توان هفتم تیر را نماد مظلومیت ایران دانست.

رییس ستاد هفتم تیر استان البرز در ادامه به تعداد شهیدان و جانبازان این فاجعه اشاره داشتند و افزودند : شهید مظلوم دکتر بهشتی نماد شهیدان این روز می باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه به هزینه ها و حمایت های کشورهای عربی همچون عربستان و قطر از گروه داعش پرداختند و بیان داشتند : این کشور ها در اطاعت از اربابان خود (آمریکا و انگلیس) به حمایت از این گروه تندرو سلفی ، تکفیری می پردازند و همچنان دم از حقوق بشر می زنند.

وی ، ادامه داد:گروهی که در جنایت جدید خود در عراق دیگر فقط به شیعیان حمله نمی کند بلکه تمام مسلمانان را هدف قرار داده است.

حجت الاسلام و المسلمین روحی یزدی در پایان ۲ هدف جدید در اجرای برنامه های هفتم تیر امسال خواستار شدند و افزودند : ۱- نشان دادن چهره واقعی دشمن ۲ – مظلومیت ایران و قربانی تروریسم قرار گرفتن جمهوری اسلامی است، این دوهدف باید هرچه شایسته تر برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=42564

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x