تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هزینه‌ استقبال سعودی‌ها از ترامپ چقدر است؟ +عکس

  • کد خبر : 189903
  • 19 اردیبهشت 1396 - 9:01
هزینه‌ استقبال سعودی‌ها از ترامپ چقدر است؟ +عکس

متن نامه محرمانه ملک سلمان به وزارت دارایی عربستان که به تازگی لو رفته است، مشخص می کند که ریاض مبلغ ۶۸ میلیون دلار برای استقبال از ترامپ هزینه خواهد کرد.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»، این سند که بالای آن عبارت بسیار سری و فوری به چشم می خورد، در آستانه سفر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عربستان سعودی، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
بر اساس این سند، هزینه استقبال از ترامپ در عربستان ۲۵۷ میلیون ریال سعودی معادل ۶۸ میلیون دلار برآورد شده است.
دفتر سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان در نامه‌ای به وزارت دارایی دستور داد تا شرایط برای استقبال از رئیس‌جمهور آمریکا فراهم شود و این وزارتخانه با بودجه‌ پیشنهادی تشریفات پادشاهی به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۷۹۵ هزار و ۶۳ ریال سعودی برای برگزاری نشست عربی – آمریکایی موافقت کند.
در ادامه این نامه همچنین خواسته شده فوراً با مبلغ ۲۰ میلیون ریال سعودی پیشنهادی از سوی کمیته تشریفات استانداری ریاض، ۹۹ میلیون، ۲۱۰ هزار ریال سعودی درخواستی از سوی هیئت رئیسه رفاهی ویژه این دیدار و ۲۵ میلیون ریال درخواستی از سوی دفتر مشارکت‌های راهبردی بین‌المللی موافقت و واریز شود.
رونوشت این نامه محرمانه و دستورات ملک سلمان به هیئت دولت، وزارت دفاع، وزارت امور شهری و روستایی، ریاست شورای اداره کل امور رفاهی و ریاست تشریفات پادشاهی ارسال شده است.
منبع: تسنیم
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=189903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x