تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

هدایت هاشمی “اوس موسی” پایتخت۳ شد/ “ارسطو” تا دو روز دیگر جلوی دوربین می‌رود

  • کد خبر : 12482
  • 18 دی 1392 - 12:57
هدایت هاشمی “اوس موسی” پایتخت۳ شد/ “ارسطو” تا دو روز دیگر جلوی دوربین می‌رود

“الهام غفوری” گفت: “هدایت هاشمی” به جای “اکبر عبدی” نقش “اوس موسی” را در “پایتخت۳” شروع کرده و به زودی “احمد مهران‌فر”(ارسطو) بازی خود را آغاز می‌کند.

 

 

کمال مهر:”الهام غفوری” تهیه کننده “پایتخت۳”  گفت: به دلیل حضور “اکبر عبدی” در پروژه “معراجی‌ها” “هدایت هاشمی” ایفاگر نقش “اوس موسی” شد.

وی ادامه داد: “اوس موسی” فردی است که خانه “نقی” را در شمال ساخته و دوباره با ورود به داستان ماجراهایی را شکل می‌دهد.

“غفوری” با اشاره به برنامه ریزی‌های صورت گرفته در خصوص تصویربرداری این کار در ایران و خارج از کشور اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌ها ۶۰ درصد این سریال در شمال کشور تصویربرداری می‌شود و بخش‌های باقیمانده در تهران و اگر شرایط اجازه دهد در ترکیه ادامه پیدا می‌کند.

تهیه‌کننده این مجموعه ۱۵ قسمتی افزود: همه بازیگران اصلی این تیم جلوی دوربین رفتند و تا دو روز دیگر “احمد مهران‌فر”(ارسطو) نیز بازی خود را شروع می‌کند.

“غفوری” با اشاره به حضور “محسن تنابنده”(نقی) در سریال “پایتخت۳” خاطرنشان کرد: “محسن تنابنده” بازی‌‌اش در سریال “شاهگوش” داوود میرباقری به پایان رسیده و در کنار سرپرستی نویسندگان نقش “نقی” را ایفا می‌کند.

بنابراین گزارش،‌ در خلاصه “پایتخت۳” آماده است که در شب عروسی “ارسطو”، حادثه‌ای رخ می‌دهد که باعث می‌شود “نقی” که از چند سال قبل بیکار است پریشان و افسرده شود او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا به مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد اما ماجراهایی در خلال کشتی پیش می‌آید که “نقی” و خانواده‌اش را وارد اتفاقاتی تازه می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=12482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x