تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

نیروهای جوان و انقلابی آماده دفاع از کشور و مقابله با هرگونه تهدید خارجی هستند

  • کد خبر : 55971
  • 31 شهریور 1393 - 14:30
نیروهای جوان و انقلابی آماده دفاع از کشور و مقابله با هرگونه تهدید خارجی هستند

امیر سرتیپ اسدالله فهیم جانشین لشکر۲۳ تکاور در استان البرز گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و تکیه بر نیروهای جوان و انقلابی خود آماده دفاع از کشور و مقابله با هرگونه تهدید خارجی هستند.

به گزارش «کمال مهر»، امیر سرتیپ اسدالله فهیم در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که با حضور آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج، سید حمید طهایی استاندار البرز، سردار علی استاد حسینی  فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) ،سرتیپ اسدالله فهیم جانشین قرار گاه عملیاتی لشکر۲۳تکاور ،سرهنگ بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی استان البرز ،عزیر اکبریان و محمد جواد کولیوند نمایند گان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد اظهار داشت:استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا از ابتدای انقلاب چشم دیدن انقلاب را نداشت و به دنبال سرکوب انقلاب اسلامی ایران بود.

وی هفته دفاع مقدس  را یادآور هشت سال تلاش ،مجاهدت و رشادت های رزمندگان اسلام است دانست و افزود:در طول ۸ سال جنگ تحمیلی استکبار جهانی و کشور های مرتجع منطقه با تمام وجود از اخلال در روند شکل گیری اهداف انقلاب حمایت کردند.

جانشین لشکر عملیاتی ۲۳ تکاور تصریح کرد: تعداد زیادی از کشورها حامی صدام در جنگ علیه کشورمان بودند و آمار نشان می دهد ۳۶ کشور حمایت‌های مالی، مشاوره نظامی, فنی و اقتصادی، اطلاعاتی را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی انجام دادند اما با تمام این امکانات دشمن در دستیابی به اهداف خود ناکام ماند.

امیر سرتیپ اسدالله فهیم با بیان اینکه دشمن فکر می‌کرد با توجه به اینکه انقلاب ایران نوپاست به اهداف خود می‌رسد گفت: با تدابیر داهیانه و  نفس قدسی امام خمینی(ره) و همچنین ساماندهی نیروهای مسلح کشور این جریان شکست خورد و جنگ تحمیلی عراق بر ایران بعد از ۸ سال بدون دست نیافتن به هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: رسوایی و شکست عراق زمانی مسجل شد که  قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل امضا شد و پذیرش قرار داد ۱۹۷۵ الجزایر صورت گرفت و هرچند عراق از هر اقدامی هرچند ناموفق برای ضربه زدن به کشورمان استفاده کرد ولی ناچار به عقب‌نشینی و مجبور به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل وپذیرش قرار ۱۹۷۵ الجزایر شد.

امیر سرتیپ اسدالله فهیم یادآور شد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با استفاده از تجربیات ۸سال دفاع مقدس آماده دفاع از انقلاب اسلامی است و به برکت وجود رهبر معظم انقلاب و تکیه بر نیروهای جوان و انقلابی خود آماده دفاع از کشور و مقابله با هرگونه تهدید خارجی هستند.

انتهای پیام/

 

تیتر۱

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55971

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x