تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

نقش یک دختر ۲۸ ساله در رسیدن ترامپ به کاخ سفید+تصاویر

  • کد خبر : 170162
  • 26 آبان 1395 - 9:16
نقش یک دختر ۲۸ ساله در رسیدن ترامپ به کاخ سفید+تصاویر

در این گزارش،یکی از افراد نزدیک به ترامپ که در راه پیروزی او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بسیار موثر بود را بشناسید.

به گزارش«کمال مهر»؛، در تصاویر مختلف زن جوانی با ۲۸ سال سن در کنار دونالد ترامپ دیده می شود. زنی که به عنوان دبیر مطبوعاتی کمپین انتخاباتی ترامپ فعالیت ویژه ای داشت و توانست کارزار رسانه ای در آمریکا را به نفع ترامپ تغییر دهد.
هوپ هیکس متولد شهر کوچک گرینویچ در ایالت کنتیکت آمریکاست. ایالتی که در شمال شرقی ایالات متحده و هم مرز با نیویورک قرار دارد.
نقش یک دختر 28 ساله در رسیدن ترامپ به کاخ سفید+تصاویر
هیکس کار خود را از سال ۲۰۱۲ با ایوانکا ترامپ به عنوان روابط عمومی در سالن مد و فشن دختر ترامپ آغاز کرد و خیلی زود توانست پله های ترقی را طی کرده تا در سال ۲۰۱۴ به صورت تمام وقت عضو سازمان ترامپ شود.
سرانجام ترامپ تصمیم گرفت تا در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواهان شرکت کند و به همین دلیل از هوپ هیکس خواست تا مدیر رسانه ای او باشد.
نقش یک دختر 28 ساله در رسیدن ترامپ به کاخ سفید+تصاویر
بعد از پیروزی های مقدماتی، ترامپ هیکس را به عنوان مدیر رسانه ای خود در کمپین انتخاب کرد اما زمانی که کارزار انتخابات به روزهای حساس خود رسیده بود، هیکس باید تصمیم سختی اتخاذ می کرد.
او باید میان فعالیت در کمپین انتخاباتی ترامپ و سازمان ترامپ یکی را انتخاب می کرد. او تصمیمش را گرفت و کمپین انتخاباتی را ترک کرد اما بعد از چند روز، ترامپ به ارزش این دختر پی برد و او را متقاعد به بازگشت به کمپین کرد.
بعد از کسب پیروزی نهایی حالا یک دختر ۲۸ ساله به علت نقشی که در پیروزی ترامپ ایفا کرده شانس اول انتخاب در چند سمت مهم در کاخ سفید است.
نقش یک دختر 28 ساله در رسیدن ترامپ به کاخ سفید+تصاویر
رسانه ها از او به عنوان گزینه سخنگویی کاخ سفید، مشاور ارشد رئیس جمهور و وزرات ارتباطات نام می برند. اگر هیکس به هر کدام از این سمت ها برسد، توانسته در ۵ سال از یک مدیر روابط عمومی معمولی به کاخ سفید راه پیدا کند و در ۲۸ سالگی یکی از مناصب مهم را به دست بیاورد.
گفتنی است، نکته جالب اینجاست که هیکس قبل از مشغول شدن در سالن مد و فشن ایوانکا ترامپ، روزانه ۲۵۰ درخواست همکاری برای رسانه های مختلف میفرستاد اما همه آنها درخواست همکاری او را رد کرده بودند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=170162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x