تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

نفاق یکی از سران فتنه دوباره عود کرد

  • کد خبر : 215669
  • 04 شهریور 1397 - 1:14
نفاق یکی از سران فتنه دوباره عود کرد

یکی از سران فتنه سبز می‌گوید مهم‌ترین خواسته اصلاحات این است که جمهوری اسلامی تمام و کمال پیاده شود.

به گزارش«کمال مهر»، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

خاتمی گفته است: انقلاب ما خواستار استقرار جمهوری اسلامی بود و باید بررسی کنیم که جمهوری اسلامی چگونه اجرایی می‌شود و مهم‌ترین خواسته اصلاحات این است که جمهوری اسلامی تمام و کمال پیاده شود و اگر چنین شد بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

وی افزود: اساس جمهوریت، مردم هستند و رأی و نظر مردم تعیین کننده است و نظام مبتنی بر خواست و اراده و رضایت مردم است و مسئولان، برآمده از خواست مردم هستند و باید در مقابل مردم پاسخگو و مسئول باشند و لوازم این حاکمیت انسان بر سرنوشت خود این است که آزادی بیان و اندیشه و نیز عدالت در همه جهات برقرار باشد.

وی با انتقاد از تنگ شدن دایره خودی در ایران و اعمال سلیقه‌ها گفت: با تنگ شدن دایره خودی، انبوهی از نیروهای علاقه‌مند به اسلام و انقلاب و ایران خارج از این دایره قرار می‌گیرند.

رئیس شورای مرکزی مجمع روحانیون همچنین بی‌اعتمادی مردم به حاکمیت را خطرناک خواند.

این سخنان در حالی است که فتنه‌گران با دروغ‌بافی و تحریک امثال خاتمی، علیه جمهوریت (رأی مردم) در اسلامیت در سال ۸۸ شورش برپا کردند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» دادند. آنها همچنین روی جمهوری اسلامی خط کشیدند و با وجود اینکه نقش پیاده نظام آمریکا و اسرائیل و انگلیس را اجرا می‌کردند، مدعی جمهوری ایرانی شدند.

خاتمی چند بار در پستو اذعان کرده که ادعای تقلب در انتخابات دروغ بود اما علناً طی ۸ ماه فتنه و آشوب‌افکنی دشمن، با نقشه و سناریوی دشمن که استارت آن «دروغ تقلب» بود، همراهی کامل داشت. آنها سعی داشتند مانع از تشکیل دولت برآمده از رأی ۶۳ درصدی (۲۴/۵ میلیون نفری) مردم شوند.

اما درباره ادعای تنگ شدن دایره خودی شایان ذکر است که اخیراً عارف رئیس فراکسیون امیدتصریح کرد: جبهه اصلاحات از گوگوش تا سروش (۲ عنصر ضد انقلاب و ضد دین) را شامل می‌شود. شاید هم به خاطر همین آلودگی بود که فتنه‌گران در عاشورای ۸۸، علناً به ساحت امام حسین(ع) هتاکی کردند اما در آن ۸ ماه و پس از آن، حتی یک بار از سوی خاتمی و دیگر سران فتنه نکوهش نشدند؛ این سکوت، داشتن «آتو» از سران فتنه به ویژه خاتمی نزد سرویس‌های جاسوسی بیگانه و گروهک‌های ضد انقلاب را تقویت می‌کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x