تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

ناپدید شدن ۲ کارگر‌ در خیابان پیروزی

  • کد خبر : 207738
  • 11 دی 1396 - 0:42

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از مفقود شدن دو کارگر در محله پیروزی خبر داد.

ناپدید شدن 2 کارگر‌ در خیابان پیروزی   به گزارش  گروه اجتماعی«کمال مهر»سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران‌ ؛ اظهار کرد: در شب گذشته‌ حادثه مفقود شدن ۲ کارگر در کانالی‌ در منطقه پیروزی‌، بعد از بزرگراه امام علی به آتش‌نشانی‌ اعلام شد‌.

وی در ادامه افزود: پس از اعلام حادثه ۲ ایستگاه‌ آتش نشانی به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، بیان کرد: در بررسی‌ اولیه‌ و بر اساس گفته های کارگرانی که در داخل کانالی در زیر زمین مشغول به کار بودند، مشخص شد که ۲ تن از همکارانشان‌ ناپدید شده‌اند که بنا به اذعان یکی دیگر‌ از کارگران‌، آبی که در کانال جاری شده بود ۲ کارگر مفقودی را با خود برده است، اما تاکنون این خبر تأیید‌ نشده است.

ملکی‌ بیان کرد: از ۵ کارگری‌ که در این کانال‌ مشغول کار بودند‌، ۳ تن از داخل کانال خارج شدند، اما ۲ نفر دیگر ناپدید‌ شده‌اند و هنوز اثری از این کارگران یافت نشده است و مشخص نیست‌ که آیا داخل چاهی سقوط کرده‌اند یا آب این کارگران را با خود برده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در پایان عنوان کرد: تا صبح نیروهای ایستگاه‌های مختلف جهت پیدا کردن کارگران‌ به داخل این کانال‌ها اعزام شده‌اند‌ و عملیات برای پیدا کردن این کارگران‌ هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=207738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x