تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

نامه پرسوز یک پدر شهید به قوه قضائیه/حکم قاتل فرزند شهیدم محاربه است نه قصاص !

  • کد خبر : 43944
  • 02 تیر 1393 - 7:00
نامه پرسوز یک پدر شهید به قوه قضائیه/حکم قاتل فرزند شهیدم محاربه است نه قصاص !

نوشته ذیل ، غم نامه پدر شهید علیرضا مرادخانی بمناسبت هفته قوه قضائیه به این نهاد است، پدری که با همه شرایط جسمانی اش (مجروح جنگ)۵ ماه است ، روزه می گیرد تا شاید خداوند برای احقاق حق فرزند شهیدش، فرجی حاصل نماید.

به گزارش گروه فرهنگ شهادت«کمال مهر»؛

نوشته ذیل ، غم نامه پدر شهید علیرضا مرادخانی بمناسبت هفته قوه قضائیه به این نهاد است، پدری که با همه شرایط جسمانی اش (مجروح جنگ)۵ ماه است ، روزه می گیرد تا شاید خداوند برای احقاق حق فرزند شهیدش، فرجی حاصل نماید.

اواخر  سال گذشته در سالروز «شهداء»  این پدر شهید در گفتگو با “کمال مهر” با بیان این مطلب که اگر[highlight color=”eg. yellow, black”] «قوه قضائیه رسیدگی نکند اعتصاب غذا میکنم!»[/highlight] در خواست رسیدگی جدی مسئولین برای احقاق حق فرزند شهیدش را کرده بود.

 “غلامرضامرادخانی”در ابتدای سال جاری نیز پس از شهادت آمر به معروف و نهی از منکر «شهید علی خلیلی » که بازتاب های مختلفی را در سطح کشور بهمراه داشت ،نسبت به موضع آیت الله مکارم شیرازی در خصوص شهید آمر به معروف نیز طی نامه ای خطاب به ایشان اظهار کرد بود ؛ [highlight color=”eg. yellow, black”]«خون شهیدآمربه معروف «علی خلیلی» از خون پسرشهیدم رنگی تر است!؟»[/highlight]

این پدر شهید با عنوان اینکه بارها با نامه نگاری های مختلف به دفتر مراجع و تمامی دستگاه های مرتبط هیچگونه جواب شایسته ای دریافت نکرده ، دیگر رمقی در جان نداشته و با دلی اندوه و پر غصه در هفته قوه قضائیه جهت رسیدگی منصفانه و مجدد به این نهاد نامه ای به شرح ذیل ارسال کرده اند؛

 

((بسم رب الشهداء و الصدیقین))
رسول اکرم (صلى‏ الله ‏علیه ‏و ‏آله): «مَنْ أَخَذَ لِلْمَظْلومِ مِنَ الظّالِمِ کانَ مَعىَ فِى الْجَنَّهِ مصاحُبا: هر کس داد مظلوم را از ظالم بگیرد، در بهشت با من یار و هم‏نشین باشد.» (کنز الفؤاد، ج ۱، ص ۱۳۵ – بحارالأنوار(ط-بیروت)، ج ۷۲، ص ۳۵۹، ح ۷۴)
«قوه قضائیه، ملجأ و پناهگاه مردم ستمدیده است.»
امام خمینی (ره)

«هفته قوه قضائیه که از مظلوم حمایت و بر ظالم می تازد، مبارک باد»

پاسیار جانباز شهید علیرضا مرادخانی که در آذر ماه سال ۱۳۹۰ در حین انجام وظیفه شغلی و انتقال زندانیان از ندامتگاه کرج به دادگستری کرج در هجومی از قبل برنامه ریزی شده توسط اشرار برای آزادی زندانی مواد مخدر (دو کیلوگرم کراک) با ساختن تصادفی دروغین به وسیله دو دستگاه اتومبیل پیکان و زانتیا و شلیک ده ها تیر با اسلحه جنگی کلاشینکف، با ایجاد رعب و وحشت در بلاد اسلامی، روز روشن اول دست فرزندم را می سوزانند و سپس با شلیک تیر مستقیم به قلب او، وی را به شهادت می رسانند. این نوع جنایت که از هولناک ترین جنایات سال ۱۳۹۰ نام برده شده ،در دادگاه کرج به عنوان یک جرم عادی و قضیه کاملاً شخصی در کیفر خواست مورد رسیدگی قرار گرفته!!!! اینجانب به تمامی ارگان ها، نهادها و ادارات مرتبط و غیر مرتبط مراجعه وتاکنون هیچ نتیجه مثبتی درروند قضائی پرونده موجب نگردیده است . از طرفی دادگاه کرج، خود رأساً هر گونه اقدامی را که صلاح دانسته بدون در نظر گرفتن اعتراض به احکام صادره و نظر اولیاء دم انجام داده و حکم قصاص بجای حکم محاربه صادر کرده است؟!!؟ برای تکرار نشدن این قبیل فجایع در میهن اسلامیان با توجه به آیه «و لکم فی القصاص حیات یا اولوا الالباب» بهترین علاج برای عوامل شهادت شهید علیرضا مرادخانی و گذشتن قاتل از پل صراط محاربه و افساد فی الارض می باشد و برای جامعه اسلامی و همکاران آن شهید در سازمان زندان ها و نیروی انتظامی مرهمی است که دردهای اجتماعی جامعه را درمان می کند. لذا نظر به تماس ها و نگرانی های امت شهید پرور از اقصی نقاط کشور و استان البرزمبنی برعدم رضایت خانواده داغدار که نظرات مشترک آن ها «اعدام قاتل شهید علیرضا مرادخانی یک خواسته همگانی ملی و میهنی است» ما خانواده داغدار آن شهید همصدا با تمامی امت حزب الله ضمن این که در صدد انتقامجویی نبوده و نیستیم ولی به خاطر احترام به نظرات ملت شریف و شهید پرور ایران مبنی بر اعدام قاتل جانباز شهید مرادخانی مصر ومصم هستیم و انشاء اله قوه قضائیه با صلابت و در اسرع وقت قاتل جانباز شهید راه نظم و امنیت کشور ((علیرضا مرادخانی)) را به سزای عمل خود برساند و هیچ گونه تسامع و تساهلی رادررابطه با این حادثه هولناک هالیودی آذر سال ۹۰روا نداشته و مسئولین بزرگوار استان البرز ((شهید علیرضا مرادخانی برای امنیت جامعه اسلامی آماج تیر اشرار قرار گرفت ))کاری کنند که شرمنده شهداء و امام شهداء نباشند.

به تمامی مقدسات و به پهلوی شکسته بانو فاطمه زهرا (س)، درمانده و عاجز شده ایم …
بیت داغدار شهید راه نظم وامنیت کشور (( جانباز شهید علیرضا مرادخانی ))

انتهای پیام/

اخبار مرتبط:

قوه قضائیه رسیدگی نکند اعتصاب غذا میکنم!

خون شهیدآمربه معروف «علی خلیلی» از خون پسرشهیدم رنگی تر است!؟

لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=43944
  • ارسال توسط :
  • 20 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای نامه پرسوز یک پدر شهید به قوه قضائیه/حکم قاتل فرزند شهیدم محاربه است نه قصاص ! بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.