تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

ناامیدی در اردوی سرخپوشان پایتخت

  • کد خبر : 191114
  • 31 اردیبهشت 1396 - 23:26

مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به بخشش محرومیت تماشاگران خود امیدوار نیستند.

ناامیدی در اردوی سرخپوشان پایتخت برای بخشش هوادارانیه گزارشگروه ورزشی«کممال مهر»؛ سرخپوشان پایتخت به علت اقدام غیر اخلاقی تماشاگران خود در بازی با الوحده امارات با محرومیت هواداران خود مواجه شده است.
بر این اساس آن ها بدون تماشاگران خود باید به مصاف لخویای قطر بروند.
مسئولان پرسپولیس روز چهارشنبه نامه اعتراض خود بابت حکم محرومیت را به فیفا ارسال کردند اما به نظر نمی رسد که مسئولان afc قبل از بازی با لخویا محرومیت تماشاگران پرسپولیس را تعلیق کنند.
بکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس درباره موضوع محرومیت تماشاگران پرسپولیس گفت: به طور طبیعی چنین احکامی باید ۱۰ روز قبل از بازی مورد نظر اعلام شود تا باشگاه محروم شده فرصت اعتراض داشته باشد اما این شرایط برای پرسپولیس وجود نداشت. ما روز چهارشنبه حکم را دریافت کردیم و فدراسیون فوتبال در همین روز به این حکم اعتراض کرد. باشگاه هم روز پنجشنبه اعتراض خود را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و حتی روز جمعه به باشگاه رفتیم تا جواب نامه خود را دریافت کنیم که این اتفاق رخ نداد.
وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه روز های شنبه و یکشنبه هم مالزی (محل استقرار کنفدراسیون آسیا) تعطیل است در آن صورت نمی شود انتظار داشت روز دوشنبه این فدراسیون جواب نامه ما را داده و رای به بخشش تماشاگران مان بدهد. هیچ یک از ما مسئولان باشگاه امیدوار به بخشش هواداران نیستیم.
همچنین روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره این مطلب گفت: بعید می دانم که رای محرومیت تماشاگران پرسپولیس بخشیده شود چرا که نامه اعتراض باشگاه پرسپولیس به کمیته استیناف رفته است و مسئولان این نهاد اجرایی چند روز طول می کشد تا رای نهایی را صادر کنند.
به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را برای رفع محرومیت تماشاگران انجام می دهند و باید دید این حکم قبل از بازی با لخویای قطر لغو می شود یا نه!
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=191114

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x