تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مینی خودروی پژو برای فرار از ترافیک +عکس

  • کد خبر : 52259
  • 01 شهریور 1393 - 9:09
مینی خودروی پژو برای فرار از ترافیک +عکس

Aurelien Lemere” مسئول اصلی تیم طراحی این اسکوتر اعلام کرده است که موتور این اسکوتر برقی خواهد بود. او این موتور چهارچرخه را بسیار کارآمدتر از دوچرخه ها می داند.

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، از آنجایی که صنعت خودروسازی روزانه در حال پیش رفت است بسیاری از شرکت ها به این فکر می کنند که در آینده خودروها باید بسیار کوچک باشند و اسکوترها خریدار بیشتری خواهند داشت.

اسکوتر ۲++ جدیدترین طرحی است که شرکت پژو ارائه کرده است. این اسکوتر به صورت ۴ چرخ طراحی  شده اما زیبایی و ظرافت بسیار زیادی در طراحی آن نهفته است.

“Aurelien Lemere” مسئول اصلی تیم طراحی این اسکوتر اعلام کرده است که موتور این اسکوتر برقی خواهد بود. او این موتور چهارچرخه را بسیار کارآمدتر از دوچرخه ها می داند.

تیم طراحی این وسیله خود را یک میکرو وسیله نقلیه می دانند چرا که اعتقاد دارند برای فرار از هر ترافیکی می تواند کار آمد باشد در حالی که کاملا شبیه به خودروهای سواری کار می کند.

این طرح کاملا سبز است و هیچگونه آلودگی برای محیط زیست نخواهد داشت. یکی از دلایل اینکه چهارچرخ برای وسیله نقلیه در نظر گرفته شده است داشتن تعادل در هنگام چراغ های طولانی است. این کار باعث می شود تا اسکوتر بیش از پیش حال و هوای رانندگی به شما بدهد و حتی افرادی که از موتور راضی نیستند را به وجد می آورد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=52259

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x