تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

موشی که تبدیل به بالگرد شد +عکس

  • کد خبر : 55568
  • 25 شهریور 1393 - 11:29
موشی که تبدیل به بالگرد شد +عکس

“آریان بلت من” و “بارت ینسن” بدن موش را خالی کرده و آن را با مواد سبکی پر کردند که مانع از خراب شدن پوست شود سپس آن را تبدیل کردند به اولین بالگرد کنترلی موشی در دنیا.


به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، “پپجین بروینس” نوجوان هلندی است که وقتی با جنازه موش خانگی اش روبرو شد چند روزی شوکه بود و حتی نمی توانست غذا بخورد. این نوجوان که قصد نداشت از حیوان خانگی اش دور شود تصمیم گرفت تا کار جالبی را با دوست پشمالواش انجام دهد.

این نوجوان جنازه موش خود را پیش دو مخترع برد و از آن ها درخواست کرد که حیوان مرده اش را تبدیل به یک بالگرد کنند. “آریان بلت من” و “بارت ینسن” بدن موش را خالی کرده و آن را با مواد سبکی پر کردند که مانع از خراب شدن پوست شود سپس آن را تبدیل کردند به اولین بالگرد کنترلی موشی در دنیا.

به گفته پپجین این موش از بچگی همراه او بوده است به نوعی بهترین دوستش به حساب می آمده و به همین علت دل کندن از آن برای وی بسیار سخت بوده است. او در اینترنت خوانده بود که گربه یا شتر مرغ را تبدیل به بالگرد کرده اند و این بهترین فرصت برای یک موش بود تا بتواند پرواز را تجربه کند.

این بالگرد موشی به سه پروانه مجهز شده است و یک قطعه کامپیوتری نیز درون شکم این موش قرار گرفته است که وظیفه برقراری ارتباط با دستگاه کنترل از راه دور به عهده دارد.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=55568

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x