تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مهدی طارمی به پرسپولیس چشمک زد

  • کد خبر : 211802
  • 20 اردیبهشت 1397 - 19:03

مهدی طارمی مهاجم تیم فوتبال الغرافه به صورت غیر مستقیم به پرسپولیس چراغ سبز نشان داد.

مهدی طارمی به پرسپولیس چشمک زدبه گزارش  گروه ورزشی«کمال مهر»»، مهدی طارمی در که در نیم فصل دوم لیگ برتر هفدهم از پرسپولیس جدا شده بود به تازگی با درج نام پرسپولیس در اینستاگرامش به نوعی به صورت غیر مستقیم به پرسپولیس برای فصل آینده چراغ سبز نشان داد.

مهدی طارمی که با انتقال و بازگشت جنجالی از تیم ریز اسپور باعث محرومیت پرسپولیس از پنجره نقل و انتقالات شده بود و خودش نیز ۴ ماه محرومیت را تحمل کرد، راهی باشگاه الغرافه قطر شد. البته قرار داد او هم پس از پایان فصل با قطری ها به پایان می رسد.

برخی این اقدام مهدی طارمی در درج نام پرسپولیس در اینستاگرامش را مبنی بر تمایل نداشتن به تمدید قرارداد با الغرافه قطر و بازگشت  به پرسپولیس می دانند و البته باید دید مهدی طارمی به دلیل اینکه جام جهانی در پیش است و احتمال پیشنهاد های اروپایی نیز برای محتمل،آیا راضی به بازگشت دوباره به پرسپولیس می شود؟

طارمی از جمله بازیکنانی است که ۲ فصل آقای گلی را به همراه پرسپولیس در لیگ برتر تجربه کرده است و پس از جدایی از سرخپوشان تهرانی نیز علی علیپور زوج او در خط حمله توانست این عنوان را تصاحب کند.
به نظر می رسد طارمی که در ابتدای راه پیشرفت قرار دارد و پیشنهاد های اروپایی را به پرسپولیس ترجیح بدهد اما اگر پیشنهادی برای او نرسد ،پرسپولیس گزینه بعدی او خواهد بود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211802

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x