تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

مناظر‌ه‌های انتخاباتی حتما باید به صورت زنده باشد/ امنیت نباشد، حج واجب نیست/مردم گول ۴ کلمه تبلیغاتی کاندیداها را نخورند

  • کد خبر : 188214
  • 01 اردیبهشت 1396 - 14:08
مناظر‌ه‌های انتخاباتی حتما باید به صورت زنده باشد/ امنیت نباشد، حج واجب نیست/مردم گول ۴ کلمه تبلیغاتی کاندیداها را نخورند

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئولان به وعده های رژیم آل سعود اعتماد نکنند، اگر وعده تامین امنیت داده اند به صرف یک کلمه دل خوش نکنید هنوز زخم‌های فاجعه منا در دل ما التیام پیدا نکرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی«کمال مهر»، آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به اظهار داشت: اگر می خواهیم از انتخابات پیش رو بهره خوبی گرفته و سرافراز باشیم و از بدی ها و گرفتاری ها و کج فهمی ها نجات پیدا کنیم، باید تقوا به کار بگیریم.
وی ضمن عرض تسلیت به مصیبت زدگان زلزله مشهد، سیل شهرهای شمال غربی و تصادفات ایام عید ادامه داد: از همه کسانی که در این مصیبت ها به مردم یاری رساندند، تشکر می کنیم.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با تبریک روز ارتش گفت: خداوند نیروهای مخلص انقلابی و متدین را اجر فراوان عنایت کند، در حالی که ناامنی خیلی از کشورها را فراگرفته، کشور را امن کردند و با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت خوبی در کشور داریم که هر چه شکر آن را به جا آوریم کم است.
وی ادامه داد: مسئولین حج تلاش دارند که سال جاری مردم موفق به زیارت خانه خدا شوند که باید از آنها تشکر به عمل آورد اما باید به آقایان عرض کنم که به وعده های رژیم آل سعود اعتماد نکنید، اگر وعده تامین امنیت داده اند به صرف یک کلمه دل خوش نکنید هنوز زخم‌های فاجعه منا در دل ما التیام پیدا نکرده است.
آیت‌الله موحدی کرمانی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: گردنه صعب العبوری پیش روی ماست، مردم به حساسیت انتخابات و جایگاه رفیع آن توجه کنند، آنها باید با حضور گسترده خود، پشتوانه مردمی حکومت را نشان می دهند.
وی خطاب به مردم ادامه داد: شما مردم باید با انتخاب اصلح رشد سیاسی خود را اثبات کنید و نکات مثبت و منفی کاندیداهای تایید صلاحیت شده را یادداشت کنید و بعد از محاسبه و دقت رای دهید که شما مسئولید و باید تلاش کنید آنها را بشناسید و گول چهار کلمه انتخاباتی کاندیداها را نخورید.
این خبر در حال تکمیل است…
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=188214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x