تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

معمای مومیایی های مرموز پرو حل شد + فیلم و تصاویر

  • کد خبر : 203877
  • 19 مهر 1396 - 12:38

برخی از کارشناسان بعد از انتشار فیلم مربوط به این مومیایی های عجیب، آنها را متعلق به موجودات فضایی دانسته بودند که زمانی روی کره زمین می زیستند.

به گزارش«کمال مهر:» چند ماه پیش، جسد چند موجود مومیایی شده عجیب در نزدیکی منطقه ” نازکا لینس ” در جنو بپرو پیدا شد. کشف این جسدهای مومیایی شده که در یک قبر قرار داده شده بودند و شباهتی به انسان نداشتند بازار نظریه پردازی ها را داغ کرد.

“جیمی مائوسان “، یوفو شناس و روزنامه نگار مکزیکی در یک کنفرانس مطبوعاتی ضمن اعلام واقعی بودن این مومیایی ها گفته بود که آنها بیشتر شبیه به خزندگان هستند تا انسان. این در حالی بود که بعد از انتشار ویدئوی مربوط به این مومیایی ها، بسیاری آنها را غیرواقعی دانستند که توسط انسان و با گچ ساخته شده است.

معمای مومیایی های مرموز  پرو حل شد + تصاویر

سرانجام قرار شد نمونه DNA این مومیایی ها برای انجام آزمایش‌ها و صحت و سقم این ادعاها به یک مرکز دی ان ای شناسی در کانادا ارسال شود. حال بنا به آزمایش DNA صورت گرفته مشخص شده است که این اجساد مومیایی شده متعلق به ” هموساپین ” یا اجداد انسان هستند.

این در حالی است که برخی کارشناسان این مومیایی ها را شواهدی قطعی برای اثبات زندگی فرازمینی ها روی زمین می دانند. به تازگی نیز یک مهندس بازنشسته پایگاه هوایی اوهایو آمریکا در خصوص نگهداری اجساد تعدادی فرازمینی در این پایگاه خبر داده بود.

معمای مومیایی های مرموز  پرو حل شد + تصاویر

بنا بر ادعای او، اجساد مرده و حتی زنده چند موجود فضایی که سفینه آنها در روزول آمریکا سقوط کرده بود در این پایگاه نگهداری می‌شود و   روی آنها تحقیق و مطالعه صورت می گیرد. حدود ۲۰ روز بعد از این ادعا، اکنون ویدئویی منتشر شده است که بنا به ادعای نظریه پردازان توطئه، حمل جسد یک موجود فضایی در پایگاه فوق سری ” منطقه ۵۱ ” آمریکا در صحرای نوادا را نشان می دهد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203877

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x