تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

مشکل استقلال با یکی دو برد حل نمی شود/باشگاه نباید برای آسیا زانوی غم بغل بگیرد

  • کد خبر : 218248
  • 07 آذر 1397 - 7:42
مشکل استقلال با یکی دو برد حل نمی شود/باشگاه نباید برای آسیا زانوی غم بغل بگیرد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال باید همه رقابتهای فصلش را با برد تمام کنند چون این بردهای هرازگاهی برای استقلال حکم تزریق مُسَکِن را دارد.

گروه ورزشی «کمال مهر» – پس از برد استقلال تهران در دیدار با استقلال خوزستان همچنان موجی از نگرانی درباره آینده این تیم در فصل جاری لیگ برتر و دیدارهای پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۱۹ بین طرفداران این تیم وجود دارد.

میرشاد ماجدی در گفت و گو با مشرق، درباره برد اخیر استقلال و شرایط این تیم حرف زد.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

*اوضاع استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

– به نظرم استقلال مهره های خوبی دارد که هم جوان هستند و هم کارایی لازم را دارند. اما با توجه به اینکه این تیم باید در دو جناح لیگ و آسیا بجنگد حداقل به ۴، ۵ بازیکن دیگر نیاز دارد که وضعیت تیمش را ترمیم کند.

* اگر نتواند نفرات دیگری را اضافه کند؟

– باز هم به همین منوال روی منحنی سینوسی در حرکت خواهد بود. این بستگی به درایت کادر فنی و مدیریتی باشگاه دارد که تا چه حد بتوانند از پس این روزها و هفته ها بربیایند.

* اما استقلال بازی آخرش را برده و حالا در شرایط خوبی است؟

– استقلال برد ولی کارش تمام نشده است. تیم هایی مانند استقلال و پرسپولیس باید همه رقابتهای فصل شان را با برد تمام کنند. این بردهای هرازگاهی برای استقلال حکم تزریق مُسَکِن را دارد و درمان درد نیست. این تیم باید برای هوادارش قهرمانی بیاورد یا کارنامه ای قابل دفاع داشته باشد تا بتواند سرش را روبروی طرفدارانش بالا نگه دارد.

* این مهم چطور بدست می آید؟

– اینکه استقلال بازیکنانی در حد این تیم را به بیاورد. بازیکنانی باتجربه که بتوانند کار را دربیاورند. مطمئنا با بازیکنان سطح بالا یا اصطلاحا “تاپ لِوِل” داخلی یا خارجی این مهم ممکن خواهد شد.

* در چه پستهایی باید بازیکن بگیرد؟

– در خط حمله، در دفاع و هافبک. استقلال نیاز دارد یک پلی میکر داشته باشد که در مواقع حساس به داد تیم برسد. در کناره ها بازیکنان بهتری لازم دارد تا کار را دربیاورند.

* با بازگشت محسن کریمی و داریوش شجاعیان تا چه حدی به استقلال کمک می شود؟

– هر دو بازیکنی که نام بردید خوب هستند ولی چون هر دو از جراحی زانو برگشته اند تا بخواهند به همان سطح قبلی شان برگردند حداقل شش ماه زمان نیاز دارند.

* استقلال در بازی با استقلال خوزستان با ۵ تغییر نسبت به دیدار با ماشین سازی به میدان رفت! این عامل تا چه اندازه در نتایج این تیم نقش داشته است؟

– همه فوتبالدوستان می دانند هرچه ترکیب تیم ها ثابت تر باشند نتیجه گیری هم بهتر می شود. البته شاید در برهه هایی دست سرمربی استقلال خالی است ولی در جدالی مانند لیگ نباید تا این اندازه در تیم تغییرات داشت.

* گروه بندی استقلال در آسیا را چطور ارزیابی کردید؟

– در تورنمنت های ورزشی در هر رشته ای نه فقط فوتبال، قرعه خوب نیمی از راه موفقیت است ولی به هر حال استقلال این شانس را دارد که با یارگیری خوب تا اسفند ماه وضعیت اش را بهبود ببخشد. اینکه بنشیند و زانوی غم بغل بگیرد کار را برای این تیم سخت تر می کند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x