تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مشکلات اقتصاد جامعه به قشر جوان ضربه می‌زند/ وام ازدواج تنها ۲ قلم کالای جوانان را تأمین می‌کند

  • کد خبر : 24483
  • 03 اسفند 1392 - 9:51
مشکلات اقتصاد جامعه به قشر جوان ضربه می‌زند/ وام ازدواج تنها ۲ قلم کالای جوانان را تأمین می‌کند

وزیر ورزش و جوانان از وجود مشکلات اقتصادی جوامع و تأثیر آن بر اقشار جامعه خبر داد.

محمود گودرزی گفت:‌ قشر جوان جامعه ایرانی به خانواده و به جامعه وصل است و این کلیت اگر رفاه در آن ایجاد شود در نتیجه جوان و کهنسال هم به این صورت مرفه خواهند بود.

این مقام مسئول در خصوص مشکلات اقتصادی جوانان افزود: جامعه اگر دچار مشکلات اقتصادی شود منجر بر آن شده که جوانان، میانسالان و کهنسالان گریبانگیر مشکلات شوند از طرفی با یک سازمان و یک بودجه امکان رفع مشکلات وجود ندارد و می‌بایست در موضوع جوانان وزارت‌خانه‌های متعدد و بانک‌ها، دانشگاه‌ها و سایر مراکز به این ورود پیدا کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: بانک‌ها برای جوانان می‌بایست صندوق ایجاد کنند اما بانک‌ها اعلام کردند که ما یک بنگاه تجاری هستیم و باید سود ببریم و به همین لحاظ بانک‌ها نمی‌توانند به جوانان وام بدهند.

گودرزی از وام ازدواج گلایه‌هایی داشت و گفت: مقدار وام ازدواجی که به جوانان پرداخت می‌شود بسیار کم است و اگر هم ۱۰ میلیون تومان پرداخت شود فقط می‌توان دو قلم کالای اولیه را برای شروع زندگی خریداری کرد.

وزیر ورزش و جوانان در خاتمه افزود: بر حسب وظایف و ماموریت‌های تعریف شده در استان‌ها و تهران شوراهایی تشکیل شد و قرار بر آن شد، بخش‌هایی که فراتر از بخشنامه‌هاست فعال و با وظایفشان آشنا شوند و می‌توانیم از این طریق حقوق جوانان را به‌دست آوریم.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=24483

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x