تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

مسیر قهرمانی جام حذفی پشت دیوار فولادی اهواز

  • کد خبر : 17072
  • 06 بهمن 1392 - 19:10
مسیر قهرمانی جام حذفی پشت دیوار فولادی اهواز

آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی بین ۲ تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان یکشنبه ۶ بهمن ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی کمال مهر، فولاد خوزستان امروز میزبان تیم پرسپولیس تهران خواهد بود تا چهارمین تیم صعود کرده به نیمه نهایی مشخص شود.

دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز به مرحله نیمه نهایی صعود کرده‌اند استقلال که با شکست تیم ذوب‌آهن به جمع چهار تیم صعود کرده پیوسته و در روز ۱۵ بهمن در مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت و برنده بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان حریف تیم تراکتورسازی تبریز در مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

آخرین بازی که ۲ تیم فولاد  و پرسپولیس مقابل هم قرار گرفتند ۲۱ دی در اهواز بود که در آن بازی تیم پرسپولیس ۲ بر یک شکست خورد.

این بازی سومین مصاف این تیم است که در ۲ بازی گذشته‌ی خود یک بار  بازیکنان تیم فرکی و یک بار هم بازیکنان دایی پیروز میدان بوده‌اند و باید دید امروز کدام تیم پیروز خواهد شد.

اگر بخواهیم وضعیت کنونی این دو تیم را در نظر بگیریم تیم فولاد در آرامش کامل به سر می‌برد و اکنون با ۲ اختلاف از صدر جدول با ۴۳ امتیاز در رده‌ی دوم رده‌بندی قرار گرفته است و حاشیه‌های خاصی هم این تیم ندارد و نسبت به پرسپولیس که مدیرعامل آن به تازگی استعفا داده است و بازیکنانش‌ ممنوع المصاحبه‌اند و از طرفی دیگر هم شایعه استعفای دایی به گوش می‌رسد و مدافع سرسخت آن سیدجلال حسینی قصد جدایی از این تیم را دارد وضعیت بهتری دارد و به اعتقاد بیشتر کارشناسان شانس بیشتری برای پیروزی در این مسابقه را دارد.

اما باید بدانید که دایی نشان داده است که چه در دوران مربیگری خود و چه در دوران بازیگری خود در شرایط بحرانی و سخت خوب عمل کرده است و توانسته خود را از آن وضعیت بحرانی و بد نجات دهد از طرفی هم لازم به ذکر است که فرکی‌ سرمربی تیم فولاد یک زمانی هم در تیم ملی بوده و با افکار علی دایی آشنا است.

باید امروز دید علی دایی که برای انتقام از شکست قبلی خود مقابل تیم فولاد به مصاف این تیم خواهد رفت پیروز میدان خواهد شد یا تیم پر انگیزه و بدون استرس فولاد خوزستان که انگیزه و شانس زیادی برای گرفتن جام در لیگ برتر و جام حذفی دارد؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=17072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x