تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مسئول سوری:تجاوز آمریکا را با حمله شدید به اسراییل پاسخ میدهیم

  • کد خبر : 164343
  • 15 مهر 1395 - 17:44

سفیر سابق سوریه در اردن در واکنش به تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله گسترده به ارتش سوریه تاکید کرد که کشورش پایگاه های اسراییلی را در سرزمینهای اشغالی به آتش خواهد کشید.

«کمال مهر»؛- سفیر سابق سوریه در اردن در واکنش به تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله گسترده به ارتش سوریه تاکید کرد که کشورش پایگاه های اسراییلی را در سرزمینهای اشغالی به آتش خواهد کشید.

مسئول سوری:تجاوز آمریکا را با حمله شدید به اسراییل پاسخ میدهیم
بنابر این گزارش، دکتر بهجت سلیمان با اشاره به اینکه تمامی تلاش ها و توطئه های آمریکا در منطقه از جمله بحران سازی در سوریه با هدف تامین امنیت رژیم غاصب صهیونیستی است تهدید کرد در صورت اصابت هر موشک آمریکا یا ائتلاف ناتو ارتش سوریه ۴ موشک زمین به زمین به سوری سرزمینهای اشغالی شلیک خواهد کرد. لازم به ذکر است که رسانه های نزدیک به دولت امریکا از بررسی طرحی مبنی بر حملات هوایی گسترده با مشارکت صدها هواپیمای بمب افکن به مراکز دولتی و نظامی ارتش سوریه و در راس آنها فرودگاه ها با هدف کمک به گروه های تروریستی تکفیری و ازکار انداختن سلاح قدرتمند نیروی هوایی این کشور خبر داده بودند. طی روزهای گذشته روسیه با استقرار گسترده سامانه های پدافندی مدرن اس ۳۰۰ و اس ۴۰۰ به همراه ناو هواپیماها بر ادمیرال کوزنتسوف و چندین رزمناو و ناوشکن موشک انداز پاسخ دندان شکنی به تهدیدات آمریکا داده است.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=164343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x