تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

مرگ ۴۲ زائر ایرانی در عمره

  • کد خبر : 31334
  • 07 فروردین 1393 - 8:27

بنابر گزارش اعلام شده از سوی ستاد عملیات عمره، تاکنون حدود ۴۰۰هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی اعزام شده‌اند که متاسفانه تاکنون ۴۲ زائر ایرانی در سرزمین وحی فوت شده‌اند.

 

به گزارش کمال مهر روز گذشته (سه شنبه) تعداد ۱۵ پرواز در قالب ۳۲ کاروان وارد سرزمین وحی شدند که از این تعداد ۴ پرواز از ایران ایر، ۳ پرواز ماهان و ۸ پرواز سعودی کار انتقال زائرین را بر عهده داشتند و جمع پروازهای ورودی به مدینه و جده از ابتدای عملیات عمره تاکنون، یکهزار و ۲۷۲ پرواز بوده است که تاکنون۳۹۰ هزار و ۶۰۰ زائر درقالب دو هزار ۹۲۷ کاروان، به مدینه و جده وارد شده‌اند و در حال حاضر تعداد ۲۲ هزار و ۷۳۴ نفر زائر در مکه و تعداد ۲۴ هزار و ۱۳۷ نفر زائر در هتل‌های شهر مدینه حضور دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج، روز گذشته دو هزار و ۱۰۹ نفر در مکه ویزیت شدند و ۴ نفر نیز در این شهر بستری شدند که در شهر مدینه نیز یکهزار و ۸۵۲ نفر توسط پزشکان ویزیت شده‌اند و ۴ نفر نیز بستری شدند.
بنا بر این گزارش از ابتدای عملیات عمره تاکنون در مجموع، ۴۴۳ نفر در مکه و مدینه بستری و تحت درمان قرار گرفته‌اند و ۴۲ زائر ایرانی در سرزمین وحی فوت شده‌اند که از این میان ۲۶ نفر مرد و ۱۶ نفر زن، بوده‌اند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=31334

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x