تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

مراحل ساخت و قلم زنی دربهای حرم عموی امام زمان (عج) در کرج رونمایی شد

  • کد خبر : 181778
  • 29 بهمن 1395 - 13:00
مراحل ساخت و قلم زنی دربهای حرم عموی امام زمان (عج) در کرج رونمایی شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در مراسم رونمایی از مراحل ساخت و قلم زنی دربهای حرم مطهر آقا سید محمد (ع) عموی امام زمان (عج) در هیات انصار الامام (ره) کرج گفت: مردم استان البرز و شهر کرج همواره نقش بسزایی در امور اعتاب مقدسه داشته اند.

به گزارش کمال مهر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در مراسم رونمایی از مراحل ساخت و قلم زنی دربهای حرم مطهر آقا سید محمد (ع) عموی امام زمان (عج) در هیات انصار الامام (ره) کرج گفت: مردم استان البرز و شهر کرج همواره نقش بسزایی در امور اعتاب مقدسه داشته اند.

سلیمان شکری با تاکید بر اینکه ضریح حبیب بن مظاهر (ع) طی ۴ سال گذشته ساخته شد و در کربلا در کنار مضجع شریف امام حسین (ع) به عنوان نذورات مردمی شهر کرج جانمایی شد افزود: مسلما این ضریح ۲۰۰ سال در این مکان مقدس باقی خواهد ماند.
وی پروژه شاخص استان البرز در سال ۹۵ را ساخت و قلم زنی دربهای حرم مطهر آقا سید محمد (ع) اعلام کرد و اظهار داشت: ۶ درب این حرم به البرز واگذار شده و پس از ساخت در شهر بلد عراق جانمایی خواهد شد.
شکری تصریح کرد: با مناقصه صورت گرفته بنا شد مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان به برداران یعقوبی به عنوان پیمانکار پروژه پرداخت شود اما آنها بدون هزینه سازه ها را آماده کردند و امروز درب ها در مرحله قلم زنی بوده و دو درب آن برای مشاهده عموم رونمایی می شود.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان البرز در خاتمه کارگاه ساخت دیگر درب ها را نظر آباد و ساوجبلاغ اعلام کرد و افزود: پروژه ساخت درب ها طی ۱۸ ماه به اتمام می رسد و در شهریور ۹۵ آماده جانمایی در شهر عراق خواهد بود و برای ساخت ۶ درب مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
منبع :  البرز ۲۴

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=181778

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x