تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

محبوب‌ترین تلفن‌های همراه نزد بانوان +قیمت

  • کد خبر : 34125
  • 26 فروردین 1393 - 8:19
محبوب‌ترین تلفن‌های همراه نزد بانوان +قیمت

فهرستی که در زیر می‌خوانید پنج تلفن همراهی را معرفی می‌کند که بیشترین طرفدار را بین بانوان دارند. پس اگر تصمیم به خریدن تلفن همراه دارید این مطلب را بخوانید تا در انتخاب راحت‌تر عمل کنید.

 

به گزارش گروه خواندنی های کمال مهر، از جمله وظایفی که همواره بر دوش آقایان قرار دارد و نباید به هیچ‌وجه فراموش کنند، خریدن هدیه تولد و البته روز زن است. حالا اگر مثلا شغل همسرتان معلمی نیز باشد، نورعلی نور است و سومین هدیه را نیز باید تهیه کنید. خب چه هدیه‌ای بهتر از یک تلفن‌همراه که طراحی و ساختار آن برای بانوان طراحی شده و بانوان را هدف قرار داده باشد؟ اما بازار تلفن‌های همراه بازار پر زرق و برق و شلوغی است که ممکن است شما را حسابی گیج کند.

فهرستی که در زیر می‌خوانید پنج تلفن همراهی را معرفی می‌کند که بیشترین طرفدار را بین بانوان دارند. پس اگر تصمیم به خریدن تلفن همراه دارید این مطلب را بخوانید تا در انتخاب راحت‌تر عمل کنید.

Apple iPhone 5s

رنگ‌های جذاب و ظرافت این گوشی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی هستند که توجه بانوان را جلب می‌کنند. در این گوشی، اپل حول سه موضوع خیلی مانور داده: پردازشگر A7، دوربین و تاچ‌ای دی. آینده نگرانه‌ترین آیفونی که تا به حال تولید شده درست‌ترین تعبیری است که خود اپل در مورد گوشی جدیدش گفته است.

با وجود پردازنده ۶۴ بیتی، چیپ M7 و حسگر اثر انگشت، در آینده شاهد حضور صدها و شاید هزاران برنامه جهت استفاده از پتانسیل این موارد خواهیم بود که مسلما، همه آنها جهت بهتر شدن تجربه کاری کاربران آیفون خواهند بود. آیفون ۵S یکی از برترین گوشی‌های تولید شده تا به امروز است که در همه جوانب این گوشی عملکردی عالی را از خود به نمایش می‌گذارد.

قیمت: ۲,۲۹۹,۰۰۰ تومان

Apple iPhone 5c

این گوشی مشخصاتی دقیقا مشابه آیفون ۵ دارد، فقط بدنه آن دیگر فلزی نیست و دارای تنوع رنگ است. پردازنده این گوشی همان A6 موجود روی آیفون ۵ است و نمایشگر هم که هیچ تغییری نداشته، دوربین جلویی گوشی مقداری بهتر شده و کیفیت میکروفون و باتری هم مقداری ارتقا یافته است. بدنه این گوشی از جنس پلی کربنات است که جنسی نرم دارد و در پنج رنگ سبز، آبی، زرد، صورتی و سفید تولید می‌شود.

در ضمن، اپل با معرفی این گوشی، یک قاب مخصوص هم برای آن رونمایی کرد که ۲۹ دلار قیمت دارد و دارای رنگ‌های متنوعی است. ظاهر ۵ سی بسیار به‌ای پاد نسل پنجم شبیه شده، از طرفی طراحی آن همانند ۵ است و کلیدها دقیقا همانند نسل قبلی قرار گرفته‌اند.

قیمت: ۱,۷۴۷,۰۰۰ تومان

Samsung Galaxy Young S6310

یک تلفن همراه ارزان‌قیمت با کاربری مناسب. این تلفن همراه یک سیم کارته است با وزنی برابر۱۱۲ گرم و طراحی آن مناسب بانوان است. صفحه نمایش آن یک صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع TFT است که ۳.۲۷ اینچ سایز آن است وقابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را دارد. حافظه داخلی آن چهار مگابایت و رم آن ۷۶۸ مگابایت است.

این گوشی قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD را نیز دارد. یک دوربین ۳.۲ مگاپیکسلی روی آن نصب شده که تصاویری به نسبت خوبی به کاربر ارائه می‌دهد. سیستم عامل این تلفن همراه Android 4.1 Jelly Bean است که از جاوا و فایل‌های مایکروسافت آفیس پشتیبانی کرده و فایل‌های پی دی اف را نیز به نمایش می‌گذارد.

قیمت: ۳۲۲,۰۰۰ تومان

Huawei Ascend P6

باریک‌ترین گوشی تولید شده توسط هواوی است که البته یکی از باریک‌ترین گوشی‌های بازار موبایل تا به حال محسوب می‌شود. P6 از آیفون ۵ اپل هم باریک‌تر است! قاب گوشی از آلومینیوم یکپارچه است. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی Ascend P6، از نوع IPS است و رزولوشن ۱۲۸۰×۷۲۰ را ارائه می‌نماید.

رنگ‌ها در این گوشی بسیار طبیعی و چشم نواز نمایش داده می‌شوند و عملکرد آن در زوایای مختلف هم کاملا مناسب است. دوربین این گوشی هم یک دوربین ۸ مگا پیکسلی است. نکته جالب توجه اما کیفیت دوربین جلوی این گوشی است: یک دوربین ۵ مگاپیکسلی که امری منحصر بفرد و نایاب است. با این حال باتری غیرقابل تعویض توسط کاربر و کیفیت متوسط فیلمبرداری گوشی از جمله معایب آن است.

قیمت:۹۸۵,۰۰۰ تومان

Sony Xperia ZR

پس از عرضه Xperia Z با قابلیت مقاومت در برابر آب و استقبال کاربران از این قابلیت، سونی مشغول تولید و عرضه گوشی‌های دیگری با همین قابلیت و در سطوح مختلف قیمتی شده است. یکی از گوشی‌های این کمپانی، Xperia ZR نام دارد.

Xperia ZR دارای گواهینامه IP58 است که تضمین‌کننده مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب به آن است. بر طبق این گواهینامه، این گوشی در برابر نفوذ آب تا عمق یک متری مقاومت می‌کند و ضد آب محسوب می‌گردد. این گوشی‌ در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار نیز مقاوم است. از جمله معایب این گوشی می‌توان به عملکرد متوسط صفحه نمایش در زوایای مختلف، کیفیت متوسط دوربین مکالمات تصویری و صدای نسبتا ضعیف بلندگو‌های خارجی اشاره کرد.

قیمت: ۱,۰۶۵,۰۰۰ تومان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=34125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x