تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ماجرای بازیگر مشهور که متهم به قتل همسرش شد +عکس

  • کد خبر : 208689
  • 14 بهمن 1396 - 16:57
ماجرای بازیگر مشهور که متهم به قتل همسرش شد +عکس

هنرپیشه سرشناس به عنوان «فرد مظنون» در مرگ همسرش بازیگر نامدار سینما معرفی شد.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»،در تحقیقات جدیدی که دربارهمرگ ناتالی وود در سال ۱۹۸۱ انجام شده، همسرش رابرت واگنر به عنوان فرد مورد ظن شناخته شده است.

با انتشار نتیجه تحقیقاتی که سال ۲۰۱۱ درباره مرگ ناتالی وود انجام شده بود می‌توان دریافت که رابرت واگنر فردی است که بیشترین ظن نسبت به وی وجود دارد.

جسد ناتالی وود که سوار کشتی خانوادگی خودشان بود، نوامبر ۱۹۸۱ در حالی که غرق شده بود در اطراف جزیره کاتالانیا پیدا شد . واگنر، دنیس داورن کاپیتان کشتی و کریستوفر واکن بازیگر، آن شب از دیگر سرنشینان این کشتی بادبانی بودند. هر چند مرگ وود ابتدا حادثه محسوب شد، اما سوال‌هایی که درباره غرق شدن وی وجود دارد، دهه‌هاست بی‌پاسخ مانده است.

هنرپیشه مشهور متهم به قتل همسرش شد +عکس

جان کورینا وکیل دپارتمان پلیس لس‌آنجلس کانتی در این باره به تازگی با گفتگویی که با مجله «۴۸ ساعت» انجام داده، گفته است: ما در ۶ سال اخیر نیز این پرونده را مورد بررسی قرار داده‌ایم و من فکر می‌کنم واگنر حتی بیشتر از فرد مورد ظن در این پرونده مطرح باشد.

وی افزود: منظورم این است که ما اکنون می‌دانیم واگنر آخرین فردی بود که پیش از ناپدید شدن ناتالی با وی بود.

این بازیگر که به تازگی ستاره مهمان در درام «NCIS» شبه سی‌بی‌اس بوده حاضر نشد تا درباره این اظهار نظر جدید با مجله «۴۸ ساعت» صحبت کند.


بیشتر بخوانید:مردى که با آب داغ همسر بیمارش را به کشتن داد!


نمی‌توان از نظری که توسط کورینا ابراز شده دریافت که آیا واگنر با بررسی‌های جدیدی روبه رو خواهد بود یا خیر. در حالی که سوال‌های زیادی از این وکیل مطرح شده، وی به آنها پاسخ نداده است.

ناتالی وود بازیگری را از سال ۱۹۴۳ آغاز کرد و به عنوان بازیگر نوجوان در فیلم‌هایی مانند «معجزه در خیابان ۳۴ام» در سال ۱۹۴۷درخشید. وود با بازی در نقش مقابل جیمز دین در فیلم «شورش بی‌دلیل» ساخته نیکلاس ری در سال ۱۹۵۵ نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد و پس از آن در «داستان وست‌ساید» (۱۹۶۱) و «جیپسی» (۱۹۶۲) درخشید. وود برای بازی در فیلم‌های «شکوه علفزار» در سال ۱۹۶۱ و «عشق با بیگانه کامل» در سال ۱۹۶۳ نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را به‌دست آورد. وی سال ۱۹۷۹ برای بازی در فیلم تلویزیونی «از اینجا تا آخرت» برنده جایزه گلدن گلوب شد.

وود سال ۱۹۵۷ با رابرت واگنر ازدواج کرد و سال ۱۹۶۲ از او جدا شد. آن دو ۱۰ سال بعد دوباره با هم ازدواج کردند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208689

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x