تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

    لحظه درگیری فروشنده و سارق مسلح با استفاده از پودر فلفل + فیلم

  • کد خبر : 211474
  • 08 اردیبهشت 1397 - 1:23

یک فروشنده زن جوان در مواجهه با یک سارق مسلح تلاش کرد تا با استفاده از پودر فلفل مانع سرقت او از مغازه اش شود.

لحظه درگیری فروشنده زن با سارق مسلح با  کمک پودر فلفل + فیلم///////////به گزارش«کمال مهر:»؛ ویدئوی دوربین مدار بسته ای که به تازگی منتشر شده است شهامت دیدنی یک فروشنده زن را در مقابل یک سارق مسلح به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد سارق، ” کریستین کالاگان ” ۴۵ ساله  در حالی که یک چاقوی بزرگ را در دست دارد  وارد فروشگاه شده و فروشنده زن، ” راماموکی ایتلایاناتان” را تهدید می کند تا تمام پول های صندوق را به او تحویل دهد.

راماموکی همزمان در حالی که شیئی  را در یک دست خود گرفته و تلاش می کند سارق را از صندوق دور نگه دارد، با دست دیگرش در حالی که تلفن را گرفته سعی می کند پلیس را در جریان این سرقت قرار دهد. کشمکش های این زن با سارق مسلح به سلاح سرد برای لحظاتی ادامه پیدا می کند و زمانی که سارق با دیدن مقاومت این زن شجاع  ناامید شده و قصد دارد فروشگاه را ترک نماید ناگهان همسر این زن از راه می رسد.

با دیدن همسر راماموکی، سارق از تصمیم خود پشیمان شده و دوباره به داخل فروشگاه باز می گردد و تلاش می کند تا دست کم لپ تاپ آنها را به سرقت ببرد. در حالی که راماموکی و همسرش تلاش دارند مانع سرقت لپ تاپ شوند اما سارق با کشیدن لپ تاپ و سپس سوارشدن بر دوچرخه تلاش می کند بگریزد. تلاش راماموکی و همسرش که با پاشیدن پودر فلفل و همچنین پرتاب صندلی قصد دارند مانع فرار سارق شوند بی نتیجه مانده و سرانجام سارق موفق به سرقت لپ تاپ می شود.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x