تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

لایو اینستاگرام پسر نادر قاضی‌پور در حال چوپانی! +فیلم

  • کد خبر : 215117
  • 27 مرداد 1397 - 23:35

پسر نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس، با انتشار ویدئویی زنده در کنار دام‌ها صحت چوپان بودنش را برای کاربران اثبات کرد.

پسر قاضی پور لایو اینستاگرام در حال چوپانی منتشر کرد!!!به گزارش«کمال مهر»؛ هفته گذشته نادر قاضی پور نماینده مردم  ارومیه در مجلس شورای اسلامی به کمپین #فرزندت_کجاست؟ پیوست و گفت که یکی از  فرزندانش با مدرک دامپزشکی، چوپان است. این ادعا واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت تا جایی که پسر او (صادق قاضی پور) با انتشار ویدئویی زنده در کنار دام ها صحت این ادعا را برای کاربران ثابت کرد.

این نماینده پیشتر در جواب سوال این کمپین در رابطه با فرزندانش توضیح داده بود: ۴ فرزند دارد ، دو فرزند دختر و دو فرزند پسر که  هر دو دخترشان  تحصیلات مقطع کارشناسی‌‌ارشد دارند و خانه‌دار هستند. یکی از  پسران دانشجوی علوم پزشکی دانشگاه ارومیه است و در بیمارستان کار می‌کندو اما پسر دیگر  دانشجوی دامپزشکی دانشگاه آزاد ارومیه است، گوسفند دارد و به کار چوپانی مشغول است.

پس از این توضیحات عکسی از فرزند دامپزشک قاضی پور در فضای مجازی منتشر شده که در یک گاوداری حاضر بود. قاضی پور در رابطه با این عکس توضیح داد: “این تصویر پسرم است اما گاوداری برای پسرم نیست. پسر من ۱۵۰ بره گوسفند دارد که اکثر کار آنها را نیز خودش انجام می‌دهد؛صبح به صحرا می رود و غروب هم برمی گردد.”

در ادامه لایو اینستاگرام پسر قاضی پور، نماینده مجلس در حال چوپانی را مشاهده می کنید:

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=215117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x