تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قیمت های نجومی در یکی از خیابان های لوکس تهران/ قیمت یک دست لباس زنانه حداقل سه میلیون تومان

  • کد خبر : 43562
  • 31 خرداد 1393 - 9:31
قیمت های نجومی در یکی از خیابان های لوکس تهران/ قیمت یک دست لباس زنانه حداقل سه میلیون تومان

با گشتی در خیابان فرشته متوجه تفاوت هایی با دیگر خیابان های تهران می شویم؛ عبور و مرور ماشین های وارداتی گران قیمت و حتی نوع پوشش افراد در این خیابان که با دیگر خیابان های تهران متفاوت است.

گزارش  خبرنگار اقتصادی کمال مهر از مرکز خرید های خیابان فرشته حاکی از قیمت های نجومی برای انواع لباس، پوشاک، کیف، کفش، ساعت و لوازم منزل است.

بر این اساس، با گشتی در این خیابان متوجه تفاوت هایی با دیگر خیابان های تهران می شویم. عبور و مرور ماشین های وارداتی گران قیمت و حتی نوع پوشش افراد در این خیابان با دیگر خیابان های تهران متفاوت است.

یکی از مراکز خرید معروف در این خیابان “مرکز خرید مریم” است. این مرکز خرید نه چندان بزرگ نمایندگی هایی از چند برند معروف را در خود جمع کرده است.

برای خرید یک کفش ساده زنانه تابستانی در این مرکز خرید باید حداقل ۴۸۰ هزار تومان پرداخت و اگر قصد خرید کیفی که هماهنگ با آن باشد را داشته باشید باید برای کیف هم تقریبا ۶۰۰ هزار تومان به بالا را در نظر بگیرید.

فروشندگان این پاسا‍ژ مدعی هستند که اجناس آنها “اورجینال” و از برندهای معروف از کشورهای اروپایی است. ادعایی که راهی جز اطمینان به صحبت های فروشنده نیست.

در کنار این پاساژ، “مرکز خرید سام سنتر” است. تنوع مغازه ها در اینجا بیشتر از مرکز خرید مریم است. البته در این مرکز خرید هم نمایندگی برندهای معروف چشمگیر است.

البته فروشندگانی نیز بودند که مانتوهای ایرانی را با قیمت های میلیونی تنها با این ادعا که دوخت مزون است، برای فروش گذاشته بودند.

قیمت یک تاپ ساده زنانه در این مرکز خرید از ۲۷۰ هزار تومان و قیمت یک تیشرت مردانه ساده نیز از ۳۰۰ هزار تومان به بالا است.

البته در این مرکز خرید کت و شلوارهای میلیونی و کیف و کفش و کمربندهای چرم گران قیمت نیز وجود دارد که شاید هزینه خرید یک قلم از این اقلام معادل یک ماه حقوق یک کارمند است.

در مرکز خرید تازه تاسیس دیگری در این خیابان می توانید لیوان هایی با برند انگلیسی که هر کدام بالای ۱۰۰ هزار تومان ارزش دارند را ببینید که تنها برای پذیرایی از دو مهمان با احتساب خرید یک نیم ست سرویس چایخوری، باید به طور تقریبی یک میلیون تومان بپردازید.

به طور تقریبی برای خرید یک دست لباس زنانه از این مراکز خرید با احتساب ۲۷۰ هزار تومان برای یک تاپ، ۳۰۰ هزار تومان برای یک شلوار،۵۰۰ هزار تومان کفش، ۸۰۰ هزار تومان کیف، یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان مانتو و ۱۵۰ هزار تومان روسری در جمع باید سه میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و برای خرید یک ست پرداخت.

البته این جمع بندی با حداقل قیمت ها محاسبه شده است.

اینها تنها نمونه هایی از یکی از خیابان های لوکس تهران است، جایی که حقوق کارمندی و کارگری حتی با افزایش ۲۵ درصدی در سال نیز کفاف توان خرید تقریبا هیچ کدام از اقلام این مراکز خرید را نمی دهد.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=43562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x