تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

قدرت موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توان بازدارندگی سپاه است

  • کد خبر : 15592
  • 30 دی 1392 - 15:32
قدرت موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توان بازدارندگی سپاه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

 

خبرگزاری فارس: قدرت موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توان بازدارندگی سپاه است

به گزارش کمال مهر به نقل از روابط عمومی سپاه، سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه درجریان بازدید و تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و مخلصانه رزمندگان، فرماندهان، کارشناسان و مدیران مجموعه موشکی عاصف بر لزوم حفظ و تقویت توان و آمادگی برای انجام مأموریت ها و راهبردهای امنیتی و دفاعی نظام مقدس اسلامی تأکید کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه طی سخنانی در جمع فرماندهان و رزمندگان گروه موشکی عاصف خاطرنشان کرد: مشکل ما با استکبار جهانی و در صدر آن با نظام سیاسی حاکم بر آمریکا، مشکل سیاسی و اقتصادی نیست بلکه اصل دعوای ما به ماهیت حق و باطلی این دو جریان برمی گردد.

وی افزود: باطل، حق را بر نمی تابد و حق نیز تا زمانی از ماهیت حقانیت برخوردار است نمی تواند با باطل کنار بیاید.

فدوی گفت: آمریکایی‌ها طی سال‌های اخیر چندین جنگ منطقه ای‌را به راه انداخته‌اند تا از نتایج و پیروزی حاصل از آن برای شروع یک جنگ نظامی علیه ما استفاده کنند اما پیامد این جنگ‌ها چیزی جز ناکامی برای آنان و تقویت توان بازدارندگی برای ما به همراه نداشته است.

وی با اشاره به نقش نیروی دریایی سپاه در ایجاد قدرت بازدارندگی، برخی از مؤلفه‌های توانمندی این نیرو را برشمرد و افزود: توان موشکی ساحل به دریا یکی از مؤلفه‌های توانمندی و توان بازدارندگی ما در حوزه دفاعی و امنیتی است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=15592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x