تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
1

فیرات:بازی جوانمردانه ای خواهیم داشت / تعطیلات خوبی نداشتم

  • کد خبر : 32361
  • 17 فروردین 1393 - 12:10
فیرات:بازی جوانمردانه ای خواهیم داشت / تعطیلات خوبی نداشتم

انگین فیرات در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: بازی‌های هفته‌های اخیر سایپا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که حریفان ما در شرایط حساسی در جدول هستند، ما وظیفه داریم با ارائه بازی جوانمردانه فوتبالی که همه از سایپا انتظار دارند را ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار «کمال مهر» ؛ انگین فیرات  در نشست خبری پیش از بازی مقابل فجرسپاسی اظهار کرد: بازی‌های هفته‌های اخیر سایپا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده چرا که حریفان ما در شرایط حساسی در جدول هستند، ما وظیفه داریم با ارائه بازی جوانمردانه فوتبالی که همه از سایپا انتظار دارند را ارائه کنیم.

وی افزود: فجر به طور حتم به دنبال کسب امتیاز است و تلاش دارد با تمام توان با دست پر به شیراز برگردد، با این حال ما حساسیت این روزهای فوتبال ایران را می دانیم و این حس را داریم که خیلی از تیم‌ها به ویژه در پایین جدول این انتظار را دارند تا ما توان توانمان را در این بازی های باقی مانده به کار بگیریم.

سرمربی سایپا تصریح کرد: در هفته گذشته سایپا با همین رویکرد به میدان رفت و شانس‌های قهرمانی سپاهان را کمرنگ کرد و در بازی امروز نیز از تمام توان خود استفاده می‌کند و ارائه‌گر یک فوتبال محکم و پایاپای است و هرگز کم فروشی نمی‌کند.

فیرات با بیان اینکه امروز به بازیکنان جوان تیمش فرصت بازی خواهد داد، گفت: این تصمیم به معنی جدی نگرفتن این بازی نیست و ما با تکیه بر انگیزه جوانانمان به میدان می‌رویم.

وی به ارزیابی فصل سپری شده پرداخت و افزود: در ابتدای فصل به مسئولان باشگاه گفتم که تیمی جدید وجوان و با انگیزه و متفاوت را به شما تحویل خواهم داد وخوشحالم که امروز سایپا مهره هایی جوان وبا انگیزه را دارد که می تواند در سال آتی از آنها بهره بگیرد ودر قامت یک مدعی وارد فصل جدید شود.

انگین فیرات در حاشیه نشست خبری در پاسخ به خبرنگار ما در خصوص تعطیلات نوروزی گفت: تعطیلات خوبی نداشتم چون منزل بودم و بخاطر پای مصدوم ام  استراحت می کردم .

انتهای پیام/ بهنام علیمحمدی

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=32361

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x